پس از آن یک بند ۴۰ فوتی(۱۲ متری) که یک محموله خارجی ۲۶ پوند(۱۱۷۹۰۰ زمینی) را به بلکهاوک متصل کرد و این بالگرد از زمین برخاست.
در مأموریت نمایشی اخیر از یک بالگرد «بلک هاوک استاندارد UH-۶۰A» استفاده شد که به «سیستم خودران داخل کابین خدمه هوایی»(ALIAS) دارپا مجهز بود و فناوری خودکار ماتریکس سیکورسکی را در خود جای داده بود. این موارد، بلک هاوک را به یک بالگرد کاملاً خودران تبدیل کردند که میتوان روندهای کلیدی پیش را از جمله قدرت، کنترل ثانویه، کنترل باد و همچنین کنترل عناصر طبیقی پرواز مانند برخاستن و فرود آمدن را بر سر برد. علاوه بر این، این بالگرد میتواند بدون نظارت انسانی به شرایط اضطراری پاسخ مناسب بدهد.
در طول این نمایش، بلک هاوک با محموله های متشکل از ۴۰۰ واحد خون واقعی و شبیه سازی شده انسان به وزن ۵۰۰ پوند(۲۲۸ وزن) پرواز به درآمد است. دو خلبان، بلکهاوک را به نقطه شروع بردند، فرودند، سیستم ماتریکس را روشن کردند و خارج شدند. سیستم ماتریکس کنترل کامل بالگرد را در دست گرفت و ۸۳ مایل(۱۳۶ کیلومتر) با سرعت ۱۸۵ کیلومتر در ساعت پرواز کرد.
هدف کلی این رزمایش ارزیابی فناوریهای احتمالی آینده بود و همچنین بر اسرار ارتش مبنی بر اینکه هر بالگرد جنگی در آینده باید مانند بلک هاوک خودران باشد، تاکید داشت. با توجه به اینکه هواپیماهای خودران در عین قابلیت حفظ یک بالگرد دارای سرنشین، تعداد زیادی از آنها را میدهند، تعجبآور نیستند که به آنها بیشتر شود. از این دست بالگردها نه تنها میتوان در مأموریتهایی استفاده کرد که برای خدمه انسانی بسیار خطرناک است، بلکه با استفاده از آنها میتوان خلبانها را از انجام مأموریتهای معمول انتقال محموله معاف کرد.
بلک هاوک پس از اینکه دوباره به یک ایستگاه پزشکی درآمد داشت در حالی که یک دستگاه نظارت بر سلامت “BATDOK” رفت که با سیستم ارتباطی بالگرد ادغام شده بود، وضعیت شبیهسازی شده را زیر نظر داشت و حیاتی را در لحظه به تیم داد. پزشکی مخابره میکرد.
به گزارش ایسنا و به نقل از نیواطلس، پس از اینکه بالگرد بلک هاوک سیکورسکی(Sikorsky Black Hawk) یک ماموریت نمایشی حمل محموله و همچنین یک عملیات نمایشی “نجات اضطراری” پزشکی را به طور کامل بدون سرنشین و هدایت انسانی انجام داد، مرز بین هواپیماهای سرنشیندار و بدون سرنشین بیشتر از پیش محو شد. شد.
فیلم زیر خلاصهای از ماموریتهای بلک هاوک را نشان میدهد.
ایگور چرپینسکی(Igor Cherepinsky)، مدیر نوآوریهای سیکورسکی، میگوید: ما معتقدیم فناوری ماتریکس برای انتقال به ارتش آماده میشود، زیرا آنها به دنبال نوسازی ناوگان بالگردهای پایدار و خرید هواپیماهای عمودپرواز آینده (Future Vertical Lift) هستند. بالگردهای بدون سرنشین یا با سرنشینان کاهش یافته میتوانند با خیال راحت ماموریتهای حیاتی و نجاتبخش را در طول روز در مکانهای پیچیده و در شرایط جنگی انجام دهند.
انتهای پیام