به‌روزرسانی Microsoft Outlook مانع از آن می‌شود که ایمیل‌های حساس به دست افراد نادرست ختم شود

با افزایش سطح رقابت در میان ارائه دهندگان خدمات ایمیل، مایکروسافت به طور مداوم محصولات خود را به روز می کند و ویژگی های جدیدی را اضافه می کند که بسیاری از آنها با در نظر گرفتن مشتریان تجاری طراحی شده اند.

مایکروسافت با امید به بهبود قابلیت استفاده از ویژگی برچسب گذاری خود، سیستم جدیدی را معرفی می کند که به موجب آن Outlook به طور خودکار حساسیت ایمیل را با برچسب اعمال شده روی پیوست ها مطابقت می دهد.

ویژگی های جدید Outlook

احتمالاً امید این است که این اقدام کارکنان را وادار کند که درباره محتوای هر پیوست و اینکه به چه کسی فرستاده می شوند، دو بار فکر کنند.

همانطور که در a ورودی جدید (در برگه جدید باز می شود) در نقشه راه محصول این شرکت، کاربران از هشدارهای خودکار بهره خواهند برد که نشان می دهد سطح حساسیت ایمیل باید افزایش یابد تا با هر پیوستی مطابقت داشته باشد.

در حال حاضر، مایکروسافت ابزاری برای برچسب‌های حساسیت ارائه می‌کند که به کارمندان اجازه می‌دهد وضعیت حساسیت یک پیام ایمیل را به صورت دستی دیکته کنند. همچنین یک ویژگی برچسب‌گذاری خودکار وجود دارد که می‌تواند اطلاعات شناسایی شخصی مانند شماره‌های تامین اجتماعی و جزئیات پرداخت را شناسایی کند.



منبع

طبیعتاً، از آنجایی که این ویژگی برای مشاغل مورد نظر است، فقط برخی از مشتریان Enterprise مستقیماً دسترسی خواهند داشت. قرار است تا پایان سال جاری پیش‌نمایش شود و در ژانویه 2023 در دسترس قرار گیرد.