با افزایش سطح رقابت در میان ارائه دهندگان خدمات ایمیل، مایکروسافت به طور مداوم محصولات خود را به روز می کند و ویژگی های جدیدی را اضافه می کند که بسیاری از آنها با در نظر گرفتن مشتریان تجاری طراحی شده اند.
مایکروسافت با امید به بهبود قابلیت استفاده از ویژگی برچسب گذاری خود، سیستم جدیدی را معرفی می کند که به موجب آن Outlook به طور خودکار حساسیت ایمیل را با برچسب اعمال شده روی پیوست ها مطابقت می دهد.
ویژگی های جدید Outlook
احتمالاً امید این است که این اقدام کارکنان را وادار کند که درباره محتوای هر پیوست و اینکه به چه کسی فرستاده می شوند، دو بار فکر کنند.
همانطور که در a ورودی جدید (در برگه جدید باز می شود) در نقشه راه محصول این شرکت، کاربران از هشدارهای خودکار بهره خواهند برد که نشان می دهد سطح حساسیت ایمیل باید افزایش یابد تا با هر پیوستی مطابقت داشته باشد.
در حال حاضر، مایکروسافت ابزاری برای برچسبهای حساسیت ارائه میکند که به کارمندان اجازه میدهد وضعیت حساسیت یک پیام ایمیل را به صورت دستی دیکته کنند. همچنین یک ویژگی برچسبگذاری خودکار وجود دارد که میتواند اطلاعات شناسایی شخصی مانند شمارههای تامین اجتماعی و جزئیات پرداخت را شناسایی کند.
به عنوان مثال، کمی عقبتر از برنامه، این است پشتیبانی بهبود یافته از آدرس های ایمیل مستعار (در برگه جدید باز می شود). مدتهاست که امکان دریافت ایمیل با آدرسهای مستعار وجود داشته است، با این حال مایکروسافت امیدوار است که اجازه دادن به کاربران برای ارسال از این آدرسها، ثبات ارتباطات را بهبود بخشد.
کاربران تجاری به زودی از عملکرد بهبود یافته Microsoft Outlook بهره مند خواهند شد که به اطمینان از حفظ اطلاعات حساس در حلقه های مناسب کمک می کند.
در هر زمان سررسید، کاربران می توانند «ارسال کنند [an] ایمیل از یک آدرس ایمیل پروکسی یا نام مستعار حساب [their] آدرس ایمیل اصلی»، با پروکسی در قسمتهای «از» و «پاسخ به» برای گیرندگان حفظ میشود.