تصاویر ایجاد و ویرایش شده توسط هوش مصنوعی به زودی در نتایج جستجوی گوگل رتبه بندی خواهند شد

تصاویر ایجاد و ویرایش شده توسط هوش مصنوعی به زودی در نتایج جستجوی گوگل رتبه بندی خواهند شد

گوگل اعلام کرد که شروع به ارائه یک ویژگی جدید می کند تا به کاربران کمک کند “در درک بهتر نحوه ایجاد و ویرایش یک قطعه خاص از محتوا”.

این امر پس از پیوستن این شرکت به Content Provenance and Authenticity Alliance (C2PA) – گروهی از برندهای بزرگ در تلاش برای مبارزه با انتشار اطلاعات نادرست آنلاین – و کمک به توسعه آخرین استانداردهای اعتبار محتوا صورت گرفت. این کمیته همچنین شامل آمازون، ادوبی و مایکروسافت است.

منبع