تیم های مایکروسافت به تازگی یکی از آزاردهنده ترین مشکلات تماس خود را برطرف کرده است

همچنین مدعی شد که مدل هوش مصنوعی می‌تواند «تا 80 میلی‌ثانیه صوت متوالی» را پیش‌بینی کند، که پیشرفت قابل‌توجهی نسبت به پیاده‌سازی‌های PLC است که توسط هوش مصنوعی بهبود نیافته‌اند. می‌گوید این امر باعث می‌شود از دست دادن بسته برای کاربران غیرقابل شناسایی باشد.

افت کیفیت “غیر قابل تشخیص”

این بهبود ممکن است زودتر از حد انتظار رخ دهد، زیرا مایکروسافت تعهد خود را به اشتراک گذاری این فناوری با محققان و توسعه دهندگان در سراسر جهان نشان داده است.

در تظاهرات در وبلاگ تیم های مایکروسافت (در برگه جدید باز می شود)مایکروسافت گفت که مدل یادگیری ماشین جدیدش بر اساس تکنیک موجودی ساخته شده است که آن را “پنهان سازی از دست دادن بسته” (PLC) می نامد، که به نظر می رسد “فرض هایی در مورد محتوای گمشده” زمانی که اتصال قطع می شود و یک شرکت کننده در تماس صحبت می کند، ساخته شده است.



منبع

همچنین باید به این معنی باشد که پیاده‌سازی‌های پیشرفته PLC در آینده در وب رایج‌تر می‌شوند، زیرا کاربرانی که می‌خواهند بهبود کیفیت تماس را ببینند در تیم‌های مایکروسافت قفل نمی‌شوند.

این یک ادعای جسورانه است، و اگرچه بازخورد اولیه پس از انتشار مثبت است (کاربران گزارش می دهند که گم شدن بسته را 15٪ کمتر تشخیص می دهند)، و نمایش ها مطمئناً قابل شنیدن هستند، همیشه جایی برای بهبود وجود دارد.

بخوان  «دختر کیهانی» در مسیر رسیدن به فضا

شاید ما نباید منتظر معجزه باشیم – خود مایکروسافت خاطرنشان کرد که نمی تواند پایداری یک شبکه خارجی را بهبود بخشد – اما این باید تا حدودی باعث کاهش ناامیدی ناشی از قطع ناگهانی اتصال و قطع جملات شود که جهان را آزار داده است. کار هیبریدی از زمان شروع همه گیری کووید-19.

تیم های مایکروسافت می گوید مشکلات ارتباطی ناشی از افت ناگهانی و لحظه ای اتصال اینترنت را با یک راه حل جدید مبتنی بر هوش مصنوعی برای خود پایان خواهد داد. نرم افزار ویدئو کنفرانس.

برای یک رویداد در کنفرانس فناوری گفتار INTERSPEECH (در برگه جدید باز می شود) اوایل این ماه، مایکروسافت «ردیابی شبکه منبع باز [it] جمع آوری شده، و یک «مدل امتیاز میانگین نظر PLC»، بنابراین دیگران می توانند یک مجموعه داده موجود را که از بیش از 600 ساعت تجزیه و تحلیل صوتی ساخته شده است، در کار خود بگنجانند.