این ادعا توسط ساتیا نادلا، مدیر عامل مایکروسافت مطرح شده است. صحبت كردن (در برگه جدید باز می شود) در یک فراخوان سود برای نتایج سال مالی سه ماهه اول 2023 شرکت.
حمایت از این تصور، افشاگری نادلا در تماسی است که نشان میدهد تعداد کاربران فعال ماهانه سازمانی که از برنامههای شخص ثالث و سفارشی در Teams استفاده میکنند تقریباً 60 درصد سال به سال افزایش یافته است.
این مبهم است، اما نشان میدهد که کاربران ممکن است با تیمها و شاید سایر موارد بیشتر آشنا شوند نرم افزار ویدئو کنفرانس و راه حل های همکاری با پیشرفت همه گیری.
با این حال، ایمیلها بهویژه زمانی که با سازمانهای خارجی همکاری میکنند، همچنان در استفاده پربار برای شرکتها باقی میمانند. با وجود راهحلهای راحت و شهودی برای همکاری بین کسبوکارها، هر نوآوری در این زمینه از سوی مایکروسافت یا هر کسی، میتواند برای همیشه ایمیلها را از بین ببرد.
منبع
رئیس مایکروسافت خاطرنشان کرد که تعداد کاربرانی که از “چهار یا بیشتر” ویژگی در Teams استفاده میکنند سال به سال بیش از 20 درصد افزایش یافته است.
با این حال، اکثر کسب و کارهای کوچک تا متوسط احتمالاً به موارد جدید رضایت خواهند داد تیم های پریمیوم سرویسی که نادلا ادعا می کند، «به خواسته های سازمانی برای ویژگی های پیشرفته جلسه رسیدگی می کند». این مطمئناً باعث افزایش تعامل سازمانی و همچنین هزینهها در مورد محصولات Teams میشود.
در حالی که بسیاری از نظرات نادلا برای سهامداران شرکت بود، او همچنین اطلاعات جدیدی را در مورد تسلط شدید Teams بر فضای نرم افزاری همکاری فاش کرد.
شاید تعجب آور نباشد که ایمیل به ابزارهای همکاری مانند از دست می دهد Google Workspace و سستی، که می تواند بلافاصله و همزمان به نظر برسد و برای بسیاری، پیوست کردن فایل ها به چت ها بصری تر از انجام این کار در ایمیل است.
نادلا ادعا کرد که کاربران به طور متوسط 1500 بار در ماه با تیم های مایکروسافت تعامل دارند و زمان بیشتری را نسبت به چت های تیمز صرف می کنند. مشتریان ایمیل، به این معنی که این سرویس نه تنها کاربران دوران بیماری همه گیر را حفظ می کند، بلکه شاهد افزایش تعامل آنها نیز است.
همکاری دوران همه گیری
این افزایش اتکا به برنامههای کاربردی خارجی همچنین نشان میدهد که همکاری از راه دور بدون توجه به پلتفرمی که انتخاب میکنند، در رویکرد مردم به کار تعبیه شده است. شرکت ها به وضوح در حال سرمایه گذاری در فضای همکاری با یک برنامه بلند مدت هستند.
این نیز برای مایکروسافت به خوبی جواب داده است. نادلا ادعا کرد که “بیش از 55٪” از مشتریان سازمانی آن نیز از خدمات Teams Rooms یا Teams Phone خرید می کنند. سیسکو بالاترین شرکتی است که اعلام کرده است که دستگاهها و دستگاههای جانبی آنها Teams را به صورت بومی اجرا میکنند، و در پی این اخبار، سایر شرکتهای بزرگ ممکن است تشویق شوند که از این روش پیروی کنند.
تیم های مایکروسافت جایگاه خود را به عنوان محبوب ترین ها حفظ کرده است ابزار همکاری آنلاین در شرکت، حتی پس از اوج محبوبیت آن که در طول همه گیری کووید-19 مشاهده شد.