شورت های یوتیوب به بزرگترین صفحه نمایش خانه شما حمله می کند



YouTube Shorts، فرمت ویدیویی یوتیوب عمودی، کوتاه و بسیار شبیه به TikTok اکنون راه خود را به صفحه‌های تلویزیون باز کرده است.

شصت و دومین کلیپ برای یوتیوب بسیار موفق بوده است. ساندر پیچای، مدیر عامل شرکت مادر آلفابت یوتیوب، اوایل سال جاری فاش کرد شورت روزانه بیش از یک میلیارد بازدید دارد (در برگه جدید باز می شود). توسعه دهندگان به سرعت روی آن سرمایه گذاری کرده اند ارائه ویژگی های جدید برای شورت (در برگه جدید باز می شود) تا قابلیت های خود را گسترش دهد. بنابراین، جهش به صفحه‌های تلویزیون گام بعدی منطقی است، اما، طبق اعلام رسمی (در برگه جدید باز می شود)، حرکت چندان ساده نبود.



منبع