مایکروسافت پرده نهایی را برای Yammer، شبکه اجتماعی متمرکز شرکتی که بیش از یک دهه پیش خریداری کرد، اعلام کرد.
این تغییر نام تجاری که قرار است تا اواخر سال 2023 تکمیل شود، یامر را در تمام تکرارهای فعلی آن تحت تأثیر قرار خواهد داد و مشتریان وب و تلفن همراه تحت تأثیر قرار خواهند گرفت.
در این دوره، شما به ما الهام بخشیدید، به ما شکل دادید و با ما رشد کردید.»
Viva Engage یک برنامه اجتماعی برای جوامع دیجیتالی، مکالمات و ابزارهای خود بیانی است که بر اساس قابلیتهای موجود برنامه Communities برای تیمها و Microsoft 365 ایجاد میشود تا کارمندان را به هم متصل کند و به همه قدرت دهد تا با ملاقات با افراد در جایی که هستند، مشارکت کنند و خودشان را ابراز کنند. در تیمز و مایکروسافت 365، این شرکت در آن زمان گفت.
مایکروسافت میگوید که کاربران طی چند ماه آینده شاهد تبدیل شدن یامر به Viva Engage از طریق بهروزرسانی عناصر برند مانند لوگو، نماد برنامه و نام خواهند بود و سیتارام خاطرنشان کرد که تغییرات برند تأثیری بر قیمتگذاری Yammer یا Viva برای مشتریان نخواهد داشت.
با این حال، این به طور کامل پایانی برای خدمات و ابزارهای Yammer نیست، زیرا این پلتفرم در عوض در پیشنهاد Viva Engage مایکروسافت قرار خواهد گرفت.
Yammer با هزینه حدود 1.2 میلیارد دلار توسط غول نرم افزار آفیس در سال 2012 خریداری شد و در مجموعه Microsoft Office این شرکت به عنوان یک همراه شبکه اجتماعی مانند Word، Excel و Powerpoint ادغام شد.
در یک پست وبلاگ (در برگه جدید باز می شود) مورالی سیترام، معاون Viva و Yammer، معاون رئیس Viva و Yammer گفت که این پلتفرم در حال “تکامل” است تا به بخشی از Viva Engage تبدیل شود به دنبال “گیج” در مورد داشتن دو سرویس که بسیاری از تجربیات مشابه را ارائه می دهند.
مایکروسافت ویوا که در سال 2019 راه اندازی شد، پیشنهاد این شرکت بود تا همکاری آنلاین و ابزارها و خدمات تجاری خود را در یک پلتفرم واحد جمع کند، با Viva Engage که در سال 2022 منتشر شد تا به کارگران اجازه دهد به شیوه ای شخصی تر ابراز نظر کنند.
با این حال، علیرغم یک خط لوله سالم از بهروزرسانیها و بهروزرسانیها از سوی مایکروسافت، نتوانست واقعاً مورد توجه قرار گیرد، تا حد زیادی در پسزمینه وجود داشته باشد.
Viva Engage
“در آن زمان، شاهد بودیم که مشتریان ما از Yammer برای تأثیرگذاری بر فرهنگ شرکت خود، گرد هم آوردن کارمندان در زمان آزمایش، به اشتراک گذاشتن دانش و توانمندسازی کارکنان با صدایی استفاده میکنند که تأثیر مثبتی بر تغییر در سازمانهایشان دارد.»
در مایکروسافت 365 رسمی ورودی نقشه راه (در برگه جدید باز می شود) با تشریح تغییرات، این شرکت خاطرنشان میکند که نام تجاری مجدد، «تجربهای پایدار و لذتبخش را برای مشتریان و کاربران ما فراهم میکند» که به آنها کمک میکند تا از پلتفرم بیشتر استفاده کنند.
او نوشت: «یامر بیش از یک دهه است که تجربیات جامعه را در مایکروسافت تقویت کرده است.