وادا گفت: سیستم ما در بخش “چالش فروشگاههای آینده” رقابت خواهد کرد تا در آینده آن را در مکانهای واقعی استفاده کنیم. این سیستم متشکل از مکانیزم تمیز کردن سطح بالای کاسه توالت، مکانیزم بالابر کاسه توالت و ربات تمیز کردن کف سرویس بهداشتی است. هدف این سیستم با رباتیک کردن فضای دستشویی، عملیات ساده کردن و دستیابی به نظافت دقیق در زمان کوتاه و کمتر از 20 سال است.
در حالی که سیستم بهداشتی در حال تمیز کردن سرویس بهداشتی است، کاسههای توالت به طور خودکار بالا میروند و مکانیزم کف را به قسمت جلوی توالتها حرکت میکند. پس از آن، یک ابزار تمیزکننده با ورقهای جاذب آب در سرویس بهداشتی مستقر میشود و شروع به پاک کردن کف و کنارههای کاسه توالت میکند و کنار هم میرود. ابزاری که این ابزارها را تمیز می کند، کف سرویس بهداشتی را می کند، دستگاهی که در پشت صندلی شما تعبیه می شود، لبه توالت را می کند.
وادا گفت: بینظیرترین ویژگی این سیستم است که از مکانیزمی استفاده میکند که به کاسه توالت اجازه میدهد تا بالا یا پایین بیاید.
«کازویوشی وادا» (Kazuyoshi Wada) یکی از متخصصینی که این سیستم را توسعه داده است، در گفتگو با تک پلور گفت: بسیاری از فروشگاههای زنجیرهای، سرویسهای بهداشتی را برای ایجاد کردهاند و نظافت سرویسهای بهداشتی بخشی از این تجارت است. در حالی که نظافت سرویس بهداشتی که برای بهداشتی نیاز است، اما مستلزم کار سختی و جسمی است. برخی از خدمات، معیارهای معیار برای تمیز کردن توالتها در فروشگاهها بسیار مناسب و مناسب برای تمیز کردن یک صفحه به برداشتهای متفاوت از تفاوت در بین خدمات، امری است.
وادا و همکارانش سیستم خود را در یک سری آزمایشات، آزمایش کردند تا دریابند این سیستم تا چه میزان در تمیز کردن درمان و رفع تقلبی مهارت دارد. آنها دریافتند که عملکرد آنها قابل توجه است و وظیفه آنها را در حدود 17 درصد تکمیل میکند و 97.8 درصد از محیطهای پاک میکند. مشتریان امیدوارند که سیستم آنها در آینده تجاری شود و در قرار گرفتن در فروشگاه های واقعی از آن استفاده شود.
انتهای پیام