به جای کلاس های مجازی با معلمان انسانی، آخرین دوره آموزشی در کالج دیوید جیم در لندن، یک معلم مجازی را به یک کلاس درس واقعی معرفی می کند. این مدرسه خصوصی اولین کلاس آموزش هوش مصنوعی در بریتانیا را به عنوان بخشی از برنامه جدید Sabrewing اجرا می کند. در ترم اول 20 دانش آموز GCSE در تجربه آموزشی شرکت خواهند کرد که به جای معلمان انسانی به پلتفرم های هوش مصنوعی و هدست های واقعیت مجازی برای هدایت یادگیری خود متکی خواهند بود.
سیستم هوش مصنوعی برای شخصی سازی آموزش از طریق هوش مصنوعی طراحی شده است. مدل هوش مصنوعی Sabrewing (به نام مرغ مگس خوار Sabrewing برای تاکید بر سرعت و انعطاف پذیری) نقاط قوت و ضعف هر دانش آموز را ارزیابی می کند و برنامه های درسی را متناسب با آنها تطبیق می دهد. ایده این است که زمان بیشتری را در زمینههایی که دانشآموز به بیشترین کمک نیاز دارد صرف کنید، در حالی که بعداً نقاط قوت او به لیست مطالعه اضافه میشود. این باید هر دانش آموز را در همه سطوح بهبود بخشد.
دانشآموزان ورزشگاه دیوید که خانوادههایشان سالانه ۲۷ هزار پوند برای شرکت در کلاسهایشان میپردازند، در طول کلاسهای شمشیر از معلمان انسانی محروم نخواهند شد. سه مربی یادگیری برای نظارت بر رفتار و پشتیبانی از طرح های درسی وجود دارد. آنها همچنین نقش هوش مصنوعی را به عنوان معلم در موضوعاتی که فناوری کافی نیست، از جمله کلاس های هنر و آموزش جنسی تکمیل می کنند.
رودلف الیوت لاکهارت، مدیر اجرایی انجمن مدارس مستقل، در بیانیهای گفت: «برنامه Sabrewing فوقالعاده است.» این رویکرد نوآورانه با تخصص جدی آموزشی.
هوش مصنوعی آموزشی
دیوید گیم اولین مدرسه ای نیست که هوش مصنوعی مولد را یک موهبت برای آموزش عالی می داند. دانشگاه ایالتی آریزونا (ASU) ChatGPT را به عنوان یکی از اعضای هیئت علمی به روش های مختلف استخدام کرده است. دانشگاه ایالتی آریزونا و OpenAI برای ایجاد نسخه ای از یک ربات چت هوش مصنوعی که می تواند به صدها روش به دانش آموزان کمک کند، همکاری کردند. در حال حاضر، ChatGPT به نگارش مقالات آکادمیک کمک می کند، بیماران را برای دانشجویان مراقبت های بهداشتی شبیه سازی می کند، و به طراحی و استخدام شرکت کنندگان برای مطالعات تحقیقاتی کمک می کند.
این مدرسه علاقه زیادی به این دارد که چگونه هوش مصنوعی می تواند نیازهای هر دانش آموزی را برآورده کند نه یک کلاس درس برای همه. مدیریت معتقد است که این در نهایت از طریق آزمایش و سایر معیارها ثابت خواهد شد. به طور طبیعی، اتکا به هوش مصنوعی برای آموزش، سؤالاتی را در مورد اینکه آیا بدون معلمانی که می توانند به عنوان الگو و مربی عمل کنند، مطابق وعده عمل خواهد کرد یا مدرسه از نظر رشد اجتماعی و عاطفی چه چیزی ممکن است کم کند، ایجاد می کند. صرف نظر از این، به راحتی می توان فکر کرد که اگر آزمایش کلاس درس هوش مصنوعی موفقیت آمیز باشد، در سریع ترین زمان ممکن در جاهای دیگر تکرار خواهد شد.