برای آن لحظات واقعا انفجاری، زمانی که چندین تعامل کاربر وجود دارد، گوگل میگوید کاربران انبوهی از ایموجیها را در سمت چپ صفحه مشاهده خواهند کرد.
آنها برای همه مشتریان Google Workspace و همچنین مشتریان قدیمی G Suite Basic و Business و کسانی که دارای حساب شخصی Google هستند در دسترس خواهند بود.
ما امیدواریم که این ویژگیها این امکان را برای شما، همکاران و ذینفعان آسانتر کند تا در ارتباط و تعامل بهتری بمانید، چه از خانه، چه در محل کار یا هر جایی در این بین کار میکنند.»
واکنشهای جدید که از 16 ژانویه شروع میشود، بهطور پیشفرض فعال خواهند بود، بنابراین نیازی به هیچ اقدامی برای ادمینها یا کاربران نهایی نیست.
ابزار کنفرانس ویدیویی با استفاده از ایموجی واکنشهای جلسه را اضافه میکند و به کاربران اجازه میدهد تا به سرعت تأیید (یا اعتراض) خود را در زمان واقعی نشان دهند.
به لطف بهروزرسانی جدید Google Meet، نشان دادن احساس واقعی خود در مورد جلسه بعدی به زودی بسیار سادهتر (و خطرناکتر) میشود.
همچنین پسزمینههای مجازی وجود دارد که به کاربران اجازه میدهد وانمود کنند که در ساحل یا در میان کولاک مشغول به کار هستند، و حتی تاریهای سادهای نیز وجود دارد که به کاربران اجازه میدهد آشفتگی را در اتاقهای کاری شلوغ خود پنهان کنند.
این شرکت در یکی از گوگل نوشت: “واکنشهای در جلسه روشی سبک وزن و بدون اختلال برای درگیر شدن و شرکت در جلسات بدون وقفه در سخنران فراهم میکند. علاوه بر این، با گزینههایی برای انتخاب رنگ پوست که به بهترین شکل هویت شما را نشان میدهد، میتوانید به طور واقعی شرکت کنید.” فضای کار پست وبلاگ (در برگه جدید باز می شود) اعلام خبر.
کاربران همچنین می توانند با انتخاب نماد “لبخند” در نوار کنترل، یک واکنش را به اشتراک بگذارند تا نوار واکنش ظاهر شود. این منو همچنین به کاربران این امکان را می دهد تا رنگ پوست مورد نظر خود را انتخاب کنند، که سپس روی تمام ایموجی هایی که در معرض تغییر رنگ هستند اعمال می شود.
این خبر جدیدترین از یک سری بهروزرسانیهای Google Meet است، زیرا این شرکت در نظر دارد پلتفرم خود را برای کاربران در همه جا جذابتر کند. اخیراً، از سه فیلتر ویدیویی نسبتا ناراحت کننده پرده برداری کرده است تا شخصیت بیشتری را برای کاربرانی که دوست دارند خود را با یک کنده یا توت فرنگی برای سر به تصویر بکشند، یا به عنوان یک خرگوش در اتاقک اداری به تصویر بکشند، ارائه دهد.
با استفاده از ایموجیهای رایج مانند صورتک، نماد قلب یا شست به پایین، واکنشها بهعنوان یک نشان کوچک در کاشی ویدیوی فرستنده ظاهر میشوند و همچنین در سمت چپ صفحه نمایش شناور میشوند.