ویژگی جدید هوش مصنوعی آمازون می تواند سلاح مخفی شما برای برنده شدن در روز پرایم باشد

Amaonz AI Shopping

اگر قبل از Amazon Prime Day احساس ناراحتی می کنید، یک ویژگی هوش مصنوعی جدید از غول تجارت الکترونیک می تواند به شما کمک کند تا به هر چیزی که می خواهید، حتی اقلامی که هنوز نمی دانید می خواهید بخرید، برسید. آمازون این هفته اعلام کرد که مشتریان با استفاده از مدل‌های زبان بزرگ (LLM) برای مطابقت با اولویت‌های فردی و ارائه اطلاعات مرتبط‌تر محصول، تجربه شخصی‌سازی‌شده‌تری در خرید خواهند داشت.

مفیدترین تغییر، هرچند جزئی، سیستم توصیه است. لیست محصولات زیر “بیشتر شبیه این” همیشه بر اساس صفحه محصول فعلی که در حال مشاهده آن هستید و همچنین جستجوها و خریدهای قبلی شما بوده است. با سیستم به روز شده، ایده هایی را برای خرید بر اساس جزئیات خاص جستجوهای خود خواهید دید. نمونه‌های آمازون توضیح می‌دهند که چگونه می‌توانید پیشنهادهای هدیه را بر اساس تعطیلاتی که قبلاً برای آن هدایایی خریداری کرده‌اید یا معاملات اخیر در مورد تجهیزات ورزشی را ببینید که سوابق شما نشان می‌دهد که دوست دارید بازی کنید.

توضیحات واقعی آن محصولات توصیه شده نیز تاریخچه جستجوی شما را منعکس می کند. ویژگی یا ویژگی خاصی که در جستجوی خود وارد می‌کنید، مانند غذای گیاهی یا رنگ مبلمان خاص، به دیدن آن جنبه‌هایی که در عنوان محصول نشان داده شده است، تبدیل می‌شود. هدف این است که به شما کمک کند بدون نیاز به پیمایش در بسیاری از جزئیاتی که به آنها اهمیت نمی دهید تصمیمات آگاهانه بگیرید، که باعث صرفه جویی در فضای صفحه نمایش با ارزش در دستگاه تلفن همراه می شود. در مجموع، باید محصولات و دلایل بهتری برای توصیه فوراً مشاهده کنید.

بخوان  فعالیت آتشفشان‌ها چگونه است؟

خرید هوش مصنوعی آمازون

(اعتبار تصویر: آمازون)

طرح جامع

منبع