ویژگی جدید Truecaller می تواند صدای شما را به یک منشی شخصی تبدیل کند

Truecaller - setting up the AI Assitant voice

سرویس Truecaller Caller ID به کاربران این امکان را می دهد که دستیار دیجیتالی ایجاد کنند که صدای آنها را داشته باشد و بتواند از طرف آنها پاسخ دهد. اگر با این اپلیکیشن آشنایی ندارید، Truecaller در سال 2022 یک ویژگی دستیار هوش مصنوعی را برای نمایش تماس‌های تلفنی و دریافت پیام‌ها و موارد دیگر راه‌اندازی کرد. تا این لحظه، شما از صداهای از پیش ساخته شده استفاده می کردید، اما به لطف قدرت گفتار هوش مصنوعی Azure مایکروسافت، اکنون می توانید از صدای خود استفاده کنید.

تنظیم صدای خود در Trucaller بسیار آسان است. فقط باید در Truecaller Premium مشترک شوید که 9.99 دلار در ماه برای هر حساب است. هنگامی که آن را تنظیم کردید، نرم افزار بلافاصله از شما می خواهد که دستیار هوش مصنوعی خود را انتخاب کنید – اما به جای انتخاب یکی از کاراکترهای از پیش تعیین شده، گزینه “Add your voice” را انتخاب کنید.

سپس از شما خواسته می شود که یک جمله رضایت و یک متن آموزشی مختصر را با صدای بلند از طریق میکروفون تلفن هوشمند خود بخوانید. انجام این کار تضمین می کند که هوش مصنوعی صدایی شبیه “سبک صحبت کردن” دریافت می کند. پس از اتمام، Truecaller بیان می‌کند که صدای سفارشی Azure مایکروسافت شروع به پردازش ضبط برای ایجاد یک «رونوشت دیجیتالی با کیفیت بالا» می‌کند. این برنامه به شما یک کلیپ صوتی دمو می دهد تا به شما کمک کند تصور کنید وقتی کسی با شما تماس می گیرد چه صدایی خواهد داشت.

اسکریپت آموزشی Truecaller

(اعتبار تصویر: Truecaller)

صدای خودکار

منبع