آخرین آزمایش تبلیغات مایکروسافت ممکن است شما را به سمت مک در حال اجرا کند

از یک طرف، دیدن جدیدترین محصولات مایکروسافت و اپل یک چشم‌انداز وسوسه‌انگیز است، اما OneDrive به هیچ وجه هیجان‌انگیز نیست. اشتباهاتی مانند این است که می تواند به یک برند آسیب برساند و کاربران را وسوسه کند که به یک سیستم عامل متفاوت و کم تبلیغات مانند macOS بروند.

با این حال، OneDrive تنها تبلیغی نیست که مشاهده شده است، با درخواست هایی مبنی بر ایجاد یک حساب کاربری مایکروسافت برای برخی از کاربران نیز ظاهر می شود، و می تواند یک سابقه بد برای مایکروسافت و ویندوز 11 در آینده باشد.

A Mad Men of Ads راه پیش رو نیست





منبع

بیشتر ببین

ما قبلاً با مایکروسافت اینجا بوده‌ایم – قبل از اینکه مشخص شود این آزمایشی بود که به طور تصادفی برای کاربران بیشتری از آنچه در نظر گرفته شده بود، در حال آزمایش تبلیغات در File Explorer دستگیر شد.

بله، اپل اخیراً با تبلیغات گیج کننده قمار در اپ استور خود دچار تزلزل شده است، اما تلاش مایکروسافت در مکانی که اگر به طور معمول دستگاه ویندوز خود را خاموش کنید، به طور مکرر از آن بازدید می کنید، مستقیم تر به نظر می رسد.

با نزدیک‌تر شدن و نزدیک‌تر شدن به جمعه سیاه 2022، بسیاری از ما شروع به دیدن معاملات و تبلیغاتی می‌کنیم که در تلویزیون‌ها، تلفن‌های هوشمند و موارد دیگر وجود دارد، و ممکن است به ارتقای رایانه شخصی، مک یا تبلت خود فکر کنید.