آخرین طرح توییتر ماسک می تواند آخرین نی باشد

اوه، ایلان. کی یاد میگیری؟ هرگز، اگر این آخرین پیشرفت چیزی باشد: طبق یادداشتی که توسط The مجله ی وال استریت (در برگه جدید باز می شود)یک ارزیابی داخلی به تازگی ارزش کل توییتر را حدود 20 میلیارد دلار اعلام کرده است. جالب است که این کمتر از نیمی از 44 میلیارد دلاری است که ماسک در اکتبر سال 2022 برای این سایت رسانه اجتماعی پرداخت کرد.

بیشتر ببین

شایان ذکر است که این آخرین وقایع مرگ از پلتفرم رسانه های اجتماعی که ظاهراً نفرین شده است، مستقیماً از دهان اسب می آید – یعنی حساب توییتر خود ایلان. این بدان معناست که ما باید آنها را با مقداری سدیم مصرف کنیم، زیرا ماسک در گذشته “ویژگی های آینده” را در توییتر منتشر کرده است که هرگز عملی نشده اند.

بخش دیگری از مشکل این است که علیرغم بدتر شدن مداوم تجربه کاربر رایگان، تخمین زده می‌شود که Twitter Blue این شرکت را ساخته است فقط 11 میلیون دلار (در برگه جدید باز می شود) از کاربران تلفن همراه از زمان راه اندازی مجدد نرم آن پس از به دست گرفتن کنترل الون. این خیلی زیاد به نظر می‌رسد، اما برای غول رسانه‌های اجتماعی مانند توییتر یک افت خنده‌دار کوچک در سطل است. با این وجود، ایلان در یادداشت ارزیابی فوق ادعا کرد که معتقد است شرکت تا اوایل سه ماهه آینده سودآور خواهد بود.

ماسک ادعا می کند که این تغییرات «تنها راه واقع بینانه برای رسیدگی به انبوه ربات های هوش مصنوعی پیشرفته» است، حتی اگر می دانید، هر کاری که او تاکنون انجام داده است، هنوز هیچ گونه تأثیر ملموسی بر مشکلات حساب ربات توییتر نداشته است. ربات ها تقریباً 5 درصد از 330 میلیون کاربر این پلتفرم را تشکیل می دهند، اما بیش از 20 درصد از توییت های واقعی در ایالات متحده را تشکیل می دهند. آه و او از احراز هویت 2 عاملی خلاص می شود برای کاربرانی که پولی پرداخت نمی کنند نیز، که می تواند مشکلات امنیتی سایت را بیشتر بدتر کند.

آخرین اقدام ماسک برای کشاندن تعداد بیشتری از افرادی که لگد می زنند و فریاد می زنند به زمین اشتراک 8 دلاری، نشان دادن محدودیت های بیشتر در حساب های رایگان است. مگر اینکه شما برای عضویت آبی سرفه کنید، توییت‌های شما به سایر کاربران در برگه «برای شما» توصیه نمی‌شود و کاربران تأیید نشده نیز مجاز به رأی دادن در نظرسنجی‌ها نیستند.

اکنون، به‌عنوان یک تمرین فکری سرگرم‌کننده (بخوانید: به طرز وحشتناکی دیستوپیایی)، بیایید با نگاهی اجمالی به برخی از چیزهایی که او می‌توانست 24 میلیارد دلار را خرج کند، زیان‌های هنگفت ایلان را با هم مرور کنیم:

  • 21,838,034 واحد iPhone 14 Pro Max
  • 120000 نسخه از کارت اصلی براق Charizard Pokemon 1999
  • 48 کپی کاری از قایق بادبانی 417 فوتی جف بزوس
  • 14 شاتل فضایی ناسا
  • حداقل 2 گیگاکارخانه دیگر تسلا
  • مسکن هر بی خانمان در ایالات متحده برای سه سال کامل
  • و در نهایت، کل کشور مونته نگرو – و با پول نقد، زیرا ارزش این کشور کوچک اروپایی تخمین زده می شود. کمی بیش از 17 میلیارد دلار (در برگه جدید باز می شود) از سال 2023. شاید ایلان می توانست خرید کند باربادوس (در برگه جدید باز می شود) هم.





منبع

اکنون، هر کاربر توییتر با دو سلول مغزی برای مالش دادن به یکدیگر (بنابراین، حداقل نیمی از آنها) احتمالاً می تواند قبلاً به شما بگوید که صفحه «برای شما» زباله است و اگر می خواهید واقعاً ارزش دارد که به برگه «دنبال کردن» بچسبید. چیزی که به تجربه اصلی توییتر نزدیک می شود. اما کنار گذاشتن کامل کاربرانی که پول نمی‌دهند از نظرسنجی‌ها کاملاً حرکتی از جانب ماسک است – شاید او می‌ترسد که ممکن است نظرسنجی شرم‌آور تکرار شود، جایی که پایگاه کاربران سایت به او گفته بودند که از سمت مدیرعاملی کناره گیری کند.

بخوان  محققان نرم افزار داده های انرژی خورشیدی را برای افزایش تولید انرژی پاک منتشر کردند

نظر: شاد باشید – ممکن است هرگز اتفاق نیفتد

اما به نظر می رسد که ایلان تنها به نشستن در سوراخی که در آن افتاده راضی نیست. یک کارآموز بدون مزد به او بیل داده است، و او به کند و کاو ادامه می دهد تا زمانی که همه در توییتر هزینه آن را پرداخت کنند. توییتر آبی – یا سایت به طور کامل از بین می رود.