آمازون اطلاعات گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۴ را لو داد

گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۴

گوشی گلکسی زد فولد ۴

گوشی هوشمند Galaxy Z Fold۴ دارای یک صفحه نمایش ۶.۲ اینچی بیرونی با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی است و با یک حفره در مرکز برای دوربین سلفی طراحی شده است. صفحه نمایش تاشو به سمت داخل نیز قطری ۷.۶ اینچی دارد.

هر دو نمایشگر این گوشی، مشابه مدل سال گذشته هستند، اما نسبت تصویر وسیع تری دارند. بیرونی ۲۳.۱:۹ است در حالی که صفحه تاشونده ۲۱.۶:۱۸ است. ضخامت گوشی هنگام تا شدن به ۱۵.۸ میلی متر می‌رسد که نسبت به طراحی سال گذشته کمی بهبود یافته است.

به نظر می‌رسد آمازون هلند، گوشی تاشوی برتر سامسونگ را زودتر از موعد باز کرده و برخی رندر‌ها و مشخصات نمایشگر را به نمایش گذاشته است.

مطمئنا، تاکنون به خصوص در چند هفته گذشته اطلاعات فاش شده زیادی را درباره گوشی Galaxy Z Fold۴ سامسونگ شنیده اید، اما همیشه دیدن اطلاعات رسمی که ظاهرا از طرف سامسونگ آمده است، خوشحال کننده است.

متأسفانه، قیمت آن هنوز فاش نشده است، زیرا فهرست فقط یک گزینه ذخیره سازی ۵۱۲ گیگابایتی را بدون جزئیات بیشتر نشان می‌دهد. البته این‌ها فقش بخشی از اطلاعات گوشی هوشمند Galaxy Z Fold۴ سامسونگ بودند که درست قبل از رویداد Unpacked که در ۱۰ آگوست برگزار می‌شود، فاش شدند.


بیشتر بخوانید




منبع

بخوان  چند بار می توانید توئیت خود را ویرایش کنید؟