آمازون برای این دوران سخت اقتصادی برنامه جدیدی دارد

آمازون مدعی است که مرکز دسترسی را برای ارائه «پیشنهادات قابل دسترس» در این دوران سخت اقتصادی ایجاد کرده است. اگرچه این شرکت وقتی می خواهد از افزایش قیمت ها هراسی ندارد. در فوریه، آمازون قیمت اشتراک ماهانه Prime را به 14.99 دلار افزایش داد (در برگه جدید باز می شود) در امریکا. و چند ماه پیش، انگلستان شاهد همین اتفاق بدون هیچ مزیت جدیدی بود.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید آمازون دومین روز پرایم را از 11 تا 12 اکتبر برگزار می کند. پوشش ما را حتما بخوانید و پیش‌بینی‌های ما را برای آنچه که ممکن است به فروش برسد را ببینید.



منبع

آمازون همچنین در حالی که هزینه اشتراک ماهانه خود را در 6.99 دلار نگه می دارد، ردیف Prime تخفیف خورده خود را به Prime Access تغییر نام می دهد. این شرکت بیان می‌کند که دلیل تغییر نام این است که به Prime Access یک هویت منحصربه‌فرد بدهد و از این طریق آن را برای مشتریانی که به آن نیاز دارند بیشتر قابل مشاهده باشد.

به گفته یکی از نمایندگان شرکت، هر دو Amazon Access و Prime Access منحصر به ایالات متحده هستند. با توجه به اینکه این اعلامیه به طور خاص به برنامه های فقط ایالات متحده اشاره می کند، تعجب آور نیست.

دسترسی به آمازون (در برگه جدید باز می شود) با ارائه ویژگی های جدید و پشتیبانی از روش های پرداخت جایگزین شروع می شود. این بدان معناست که مشتریان اکنون می توانند از طریق Amazon Layaway غذا را در وب سایت با SNAP EBT (که بیشتر به عنوان کوپن غذا شناخته می شود) و اقلام مختلف با قیمت بالاتر خریداری کنند. دومی به افراد اجازه می دهد 20 درصد از کل هزینه یک سفارش را از قبل پرداخت کنند و سپس بقیه را در طول زمان بدون بهره یا کارمزد اضافی پرداخت کنند.

بخوان  مایکروسافت تیمز زبان اشاره را در جلو و مرکز قرار می دهد