آموزش جامع صرافی کوینکس از ثبت نام تا معامله به همراه ویدیو کلینیک سرمایه

معمولا کارمزد صرافی کوینکس برای معاملات متداول، 0.2 از هر معامله هست. هنگامی که برای اولین بار وارد این صفحه می‌شوید ، صرافی کوینکس قوانین در رابطه با ریسک را برای شما نمایش می‌دهد . بعد از مطالعه آنها تیک… I have read را فعال کنید و Confirm را بزنید.

آموزش جامع صرافی کوینکس از ثبت نام تا معامله به همراه ویدیو کلینیک سرمایه

تیک شرایط خدمات را خوانده ام و با آنها موافقت کرده ام “I’ve read & agreed to Terms of Service” را بزنید. و در نهایت بر روی گزینه ثبت نام یا “Sign Up” کلیک کنید. ورود به سایت و انتخاب گزینه ثبت نامبه وب سایت رسمی کوینکس به آدرس مراجعه کنید و سپس بر روی گزینه ثبت نام “Sign up” در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید. همانطور که می‌دانید، با داغ شدن بازار کریپتوکارنسی‌ها و افت شدید بازار بورس، تعداد کثیری از مردم به دنبال کسب سود و جبران ضرر خود از بورس شدند. به همین دلیل، به خرید و فروش ارزهای دیجیتال پرداختند.

آینده پالایش یکم | بازگشت صندوق پالایش یکم به بازار مثبت

در انتها باید آدرس کیف پولتان را به صرافی ایرانی بدهید تا تتر هایتان را به حساب کوینکس شما واریز کنند . ۱- حداقل تعداد خرید و فروش ارز در کوینکس، بستگی داره به ارزی که می خواهید بخرید و بفروشید. چون کارمزد ازش کسر میشه و کارمزد ارزهای مختلف متفاوته، همچنین لول اکانت هر فردی با هر فرد دیگه هم متفاوته. همچنین اینکه شما در اسپات خرید کنید یا مارجین یا فیوچرز هم متفاوته و .. حالت های Stop Market و Stop Limit دو حالتی هستند که می خواهیم حد ضررهای خود را تعیین نماییم و در حالت عادی ممکن است کاربرد چندانی نداشته باشد. شما می تونید بدون احراز هویت هم به خرید و فروش در این صرافی بپردازید.

بخوان  نمای بی طرفانه تکنولوژی

ویدیو آموزش ثبت نام و تایید دو مرحله ای حساب در صرافی کوینکس

تأمین امنیت آن توسط روش‌های متفاوتی انجام می‌گیرد و در سطح بسیار بالایی قرار دارد. کاربران این وب‌سایت از پشتیبانی آنلاین و ۲۴ ساعته بهره‌مند می‌شوند و کارشناسان آن آماده رفع مشکلات احتمالی به وجود آمده هستند. همه موارد ذکر شده کوینکس را به یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن برای سرمایه‌گذاری، انتقال، دریافت و انجام هر کاری مرتبط با ارزهای دیجیتال بدل کرده است. البته این را هم باید گفت که این محدودیت ها، محدودیت ورود به صرافی و حتی ثبت نام اولیه نیست بلکه محدودیت معامله ای است. در حال حاضر، صرافی‌های متعددی در جهان وجود دارند که امکان خرید و فروش ارز دیجیتال را برای کاربران فراهم می‌کنند. متاسفانه ما ایرانیان به‌دلیل تحریم‌های فراوان علیه کشورمان، امکان دسترسی به همه صرافی‌ها را نداریم.

آموزش گام به گام واریز ارز دیجیتال به صرافی ارز دیجیتال کوکوین

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از نحوه Sign Up در صرافی کوینکس دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

صرافی Coinex یک توکن رمزنگاری شده به نام CoinEx Chain دارد که در 28 ژوئن ۲۰۱۹ منتشر شده است. سازندگان CoinEx Chain ادعا می‌کنند که اولین زنجیره عمومی جهان است که به‌ویژه برای DEXها طراحی شده است. در این قسمت به آموزش ثبت نام در کوینکس یکی از معدود صرافی‌هایی می‌رویم که از دست تحریم‌ها جسته‌ است و خدمات قابل توجهی را به معامله‌گران ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد.

در این قسمت شما می‌توانید با انجام کارهای مختلف، امنیت حساب خود را بالا ببرید. یکی از مهم‌ترین کارهایی که همه معامله‌گران حرفه‌ای انجام می‌دهند، فعال کردن 2FA یا رمز عبور یک‌بار مصرف است. صفحه را به سمت پایین اسکرول کنید تا به Security Settings برسید. مورد سوم که TOTP Authentication نوشته شده است، همان رمز عبور یک بار مصرف است.

بخوان  هوش مصنوعی Cover Up

ثبت نام کوینکس با موبایلخب دوستان تا اینجای کار شما ثبت نام کوینکس با گوشی را فرا گرفتید. در ادامه اگر تمایل به ورود در حساب کاربری خود داشتید کافی است روی دکمه sign in کلیک کنید تا با وارد کردن ایمیل و رمز عبور بتوانید وارد حساب کاربری خود شوید. برای ورود به حساب کاربری خود در صرافی کوینکس ابتدا باید وارد سایت رسمی این صرافی شوید.