آموزش ست کردن پیراهن آستین کوتاه با کت

علاوه بر این، این موضوع برای حرکت شما محدودیت ایجاد می‌کند و شما با پوشیدن آن بیشتر آزار می‌برید و احساس ناخوشایندی دارید تا اینکه راحت باشید. افراد چاق چه رنگ هایی باید بپوشند؟ همه ما عاشق رنگ ها هستیم این طبیعت ماست . درصورتیکه مایلید ثبت دیدگاه با نام و مشخصات خودتان انجام شود و امکان نظردهی و پاسخگویی به نظرات سایر کاربران را داشته باشید، باید در سایتثبت نام کنید. با احترام خدمت مشتریان گرامی جدول زیر ضمن راهنمایی شما عزیزان برای خرید بهتر صورت گرفته است. نکته دیگری که خیلی مهم و موثر است، سایز کت بوده که باید دقیقا فیت باشد و به تن شما نشسته باشد.

پیراهن آستین کوتاه نخی مدل47634

اندازه قد مناسب برای پیراهن مردانه آستین کوتاه را بدانیم. بنابراین در این مدل به دنبال پیراهن های جذب و یا حتی فیت معمولی نروید. آزاد بودن این پیراهن ها، آن ها برای تیپ های تابستانه مناسب کرده است. جالب است بدانید که پیراهن های هاوایی کمی نزدیک به استایل baggy (بَگی) نیز هستند.

  • مدیران ایشا راز ماندگاری لباس را، یک دوخت با کیفیت می دانند.
  • جستجو برای عبارت مورد نظر با هیچ کالایی هم‌خوانی نداشت.
  • آقایانی که به خود اهمیت می‎دهند، به دنبال ظاهری آراسته و زیبا بخصوص در فصل تابستان هستند.
  • طرح و دوخت این پیراهن کاملا شبیه به پیراهن آستین بلند می‌باشد و تنها تفاوت، آستین کوتاه آن است.
  • آن‌ها از تنوع زیادی در طرح و رنگ و مدل برخوردار هستند و محبوبیت زیادی در بین پوشاک و لباس‌ها دارند.
  • پیراهن ‌های کلاسیک را می ‌توانید به آسانی با شلوار لی، کتان و یا حتی شلوارک بپوشید.
بخوان  فناوری نانو تکنولوژی چیست ؟ + تمام فواید و کاربردهای نانو | 1biti
بیش از 10 نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده اند. ما از کوکی ها برای بهبود تجربه شما در وب سایتمان استفاده می کنیم. با مرور این وب سایت، شما با استفاده از کوکی ها موافقت می کنید. در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

پیراهن آستین کوتاه مردانه کلاسیک POLO صورتی 2477

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

اگر به دنبال پیراهن آستین کوتاهی از مرغوب ترین جنس و با بالاترین کیفیت دوخت هستید جای این پیراهن در کمد لباس شما خالیست. اگر می ‌خواهید دیگران همیشه شما را به چشم یک فرد حرفه ‌ای ببینند، نباید در ملاقات ‌های کاری و موقعیت ‌های رسمی پیراهن آستین کوتاه بپوشید. این نوع لباس بیشتر به درد موقعیت ‌های دوستانه و تفریحی می ‌خورد. بهتر است پیراهن شطرنجی را همراه با شلوار جین آبی روشن بپوشید.

این استایل با کفش کالج و یا چرم مردانه و در صورت تمایل صندل قابلیت ست کردن دارد. اکسسوری های کلاسیک نظیر ساعت های با بند چرم، کمربند چرم و … برای این استایل مناسب هستند. ست پیراهن آستین کوتاه اسپرت با شلوار جین و کتان انجام می شود. برای اینکه استایل اسپرت داشته باشید می توانید پیراهن مردانه خود را از انواع کوتاه انتخاب نمایید.

آموزش ست کردن پیراهن آستین کوتاه با کت

پیراهن آستین کوتاه یکی از پرکاربردترین و پرطرفدارترین لباس‌ هایی است که در میان آقایان رایج خرید پیراهن سفید آستین کوتاه مردانه است. همچنین مدل ‌های چهارخانه یا شطرنجی و مدل‌ های ساده هر یک می ‌توانند جذابیت منحصر به ‌فردی داشته باشند. اگر دوست دارید همیشه خوش ‌پوش و خوش ‌لباس به نظر برسید، حتما لازم است که چند پیراهن آستین کوتاه در کمد لباس خود داشته باشید. در این مقاله نکاتی را به شما آموزش می دهیم که قطعا در انتخاب پیراهن آستین کوتاه مردانه مناسب به شما کمک می کند. یقه پیراهن آستین کوتاه مردانه باید به اندازه‌ای باشد که گردن آزادانه در میان یقه قرار بگیرد؛ به نحوی که فضا برای بستن کراوات و پاپیون داشته باشید.

بخوان  رشته هوش مصنوعی 1 بیتی

اما مدل ‌های چهارخانه ‌ی پیراهن آستین کوتاه هم بسیار پرطرفدار است. افرادی که دوست دارند تیپ شان اسپرت باشد می ‌توانند از این پیراهن‌ ها استفاده کنند. پیراهن آستین کوتاه از جمله لباس ‌های محبوب در میان آقایان است. چرا که می ‌توان آن را در موقعیت ‌ها و مناسبت ‌های مختلف بر تن کرد. برای آنکه یک خرید خوب را تجربه کنید، لازم است که به برخی نکات مهم در این خصوص دقت کنید.

دقت در انتخاب پیراهن های چهارخانه