آواتارهای سبک Metaverse اکنون در مایکروسافت تیمز در دسترس هستند

به اصطلاح آواتارهای Mesh برای اولین بار برای تیم های مایکروسافت در یک اعلام شد پست وبلاگ (در برگه جدید باز می شود) توسط جان روچ، CTO خدمات مشاوره دیجیتالی شرکت، در نوامبر 2021.

آواتارهای مش در محل کار

این فضاها حول آواتارهای مش طراحی شده اند که در داخل یک فضای مجازی مجهز به ابزارهایی که تیم ها برای همکاری نیاز دارند، مانند تخته های سفید، ذخیره سازی اسنادو نرم افزار ویدئو کنفرانس.

Horizon Workrooms ممکن است در نهایت به عنوان یک پیشنهاد کمتر راحت در مقابل Teams دیده شود، یک برنامه کنفرانس ویدئویی که در حال حاضر توسط بسیاری از سازمان ها استفاده می شود و از مزایای آن بهره می برد. مایکروسافت 365 ادغام.

آواتارهای مش آزادی بیان بیشتری را در یک محیط کاری ترکیبی، با کاربرانی که می‌توانند ویژگی‌های فیزیکی، لوازم جانبی و سایر جنبه‌های خود را سفارشی کنند، اجازه می‌دهند.

اگر مایکروسافت به توسعه ویژگی‌های مجاور متاورس برای پلتفرم Teams ادامه دهد، می‌تواند برنامه‌های متا برای این بخش را با متاورز Horizon Workrooms خود از بین ببرد.

انتشار این ویژگی توسط مایکروسافت در رویداد Ignite، تعهد خود را برای محو کردن مرز بین نرم افزار کنفرانس ویدیویی و متاورژن ها، که برخی از رهبران کسب و کار معتقدند پیشرفت بزرگ بعدی در آن است ابزارهای همکاری پس از تغییر به کار هیبریدی.

از طریق برنامه آواتارها در فروشگاه برنامه مایکروسافت تیمز، اعضای برنامه دسترسی فنی اکنون می توانند حداکثر سه آواتار را برای استفاده در جلسات طراحی کنند و از میان مجموعه ای از حرکات واکنشی انتخاب کنند.

بخوان  کشف یک گونه جدید از پستانداران در بریتانیا پس از یک قرن



منبع

مایکروسافت اعلام کرده است که آواتارهای متحرک اکنون در پیش نمایش برای آن در دسترس هستند تیم ها پلت فرم همکاری