آویتا مهندسان مشاور ساختمان هوشمند هوشمند سازی ساختمان برند ABB آلمان آویتا-خانه هوشمند آکو

ماموریت ما در شرکت پلان تمرکز بر نیازها، انتظارات و پیشنهادات مشتریان است. در همین راستا با گامی استوار و کلامی محکم اعلام می کنیم که ما در مجموعه پلان با خلاقیت و نوآوری نامحدود، برای تحقق زندگی الهام بخش و امیدوارانه برای شما ایستاده ایم. دفتر مرکزی خانه هوشمند Control4 در سالت لیک سیتی، ایالت یوتا، کشور امریکا مستقر است و از سال ۲۰۱۳ تا سال ۲۰۱۹ ، هنگامی که با SnapAV ادغام شد، یک شرکت بازرگانی عمومی بود.

چرا که اکثر عملگرهای هوشمند کردن خانه نتایج به دست آمده از سنسورهای نصب شده در محل را دریافت و پردازش می کنند. شرکت Control4 یکی از شرکت های پیشرو در زمینه اتوماسیون خانه و سیستم های متصل برای هتل ها، ادارات و مراکز تجاری است. این شرکت یک سیستم شخصی و یکپارچه را برای هوشمند سازی ساختمان و کنترل دستگاه های مختلف ارائه کرده است که شامل بخش های مختلف از جمله نورپردازی، پخش موسیقی، پخش فیلم، کنترل دما، اینترکام و امنیت است. با توجه به صنعتی شدن زندگی بشر و بالا رفتن مواردی که انسان در یک خانه باید تحت کنترل داشته باشد از چراغ‌ها گرفته تا شیر‌های آب و پرده و بسیاری موارد دیگر، هوشمند‌سازی خانه می‌تواند راهی بسیار مناسب برای رفع این دشواری‌ها باشد.

آویتا مهندسان مشاور ساختمان هوشمند هوشمند سازی ساختمان برند ABB آلمان آویتا-خانه هوشمند آکو

کنترل هوشمند واحدهای مسکونی موهبتی عظیم است، به‌شرط آنکه از مزایای آن مطلع شده و قبول کنیم این مقوله دیگر یکی از ضروریات زندگی در قرن ما است. برند Lifesmart (لایف اسمارت) کشور چین یکی از تولید کنندگان دستگاه های مینیمال خانه هوشمند می باشد. محصولات این برند بر پایه پروتکل COSS بوده که با پروتکل های مشهور بیسیم، یعنی Z-Wave ، Zegbee, خانه هوشمند wifi و BLE قابلیت ارتباط دارد. خانه هوشمند تجربه ای دلپذیر است خانه ای که نیازهای روزانه شمارا می داند کنترل تجهیزات را به او بسپارید. زمانی که می خواهید سرمایش و گرمایش را کنترل کنید و یا روشنایی ها و یا حتی برای بررسی میزان اکسیژن استخر و جکوزی، این خانه به صورت هوشمند این کارها را انجام می دهد تا شما آرامش و امنیت را تجربه کنید.

بخوان  آخرین رتبه قبولی تکنولوژی پرتوشناسی دانشگاه سراسری 1400-1401 | 1biti

ارتباط با ما

بخش راهکارهای سازمانی خانه های هوشمند سناریوهای ویژه ای برای هوشمند سازی انواع ساختمان های اداری، تجاری، فروشگاه ها، هتل ها، رستوران ها و کافی شاپ ها و… با کاربری های متفاوت را ارائه می دهد. سیستم صوتی هوشمند به لوکس شدن فضای منازل در هوشمند سازی خانه بسیار کمک می کند. به طوری که متناسب با مناسبت های مختلف با کیفیت بالا، موسیقی مورد نظر به راحتی در بخش های مختلف منزل هوشمند پخش می شود.

ما در گروه خانه هوشمند آکو چه خدماتی ارائه می دهیم؟

در شکل زیر سناریویی چیده شده است که در آن نوبت روشن شدن هریک از چراغ ها از قبل تنظیم شده است. با زدن یک کلید این سناریو فعال می شود و به ترتیب چراغ های دیواری و چراغ های سقفی اتاق خواب شما را روشن می کند. سنسور، ابزاری برای شناسایی پارامترهای محیط اطراف مانند دما، رطوبت و غیره است که از تجهیزات جدایی ناپذیر در پکیج هوشمند سازی خانه و منازل مسکونی می باشد.

پروژه هوشمندسازی ویلا مسکونی – زردبند لواسان

بسیار راحت، کاربردی و به زبان فارسی این امکان را برای شما فراهم می‌کند که با کمک سناریو‌های مختلف مثل سناریو سفر، سناریو خواب و … تجربه یک زندگی راحت همراه با آرامش و آسایش را داشته‌باشید. و زمانی که قصد تماشای تلویزیون را دارید، از روی تلفن همراهتان تلویزیون را روشن و خاموش کنید و یا شبکه مورد نظرتان را انتخاب کنید. وسایل هوشمند علاوه بر ذخیره برنامه های تنظیم شده بصورت داخلی ، قابلیت اجرای برنامه ها و سناریو های ذخیره شده بر روی سامانه اینترنتی را دارند.

  • در این قسمت ویژگی های منحصر به فرد خانه هوشمند Control4 را مشاهده می کنید که در سایر برندها وجود ندارد.
  • به راستی کدام یک از تکنولوژی های امروز توانسته است در تشخیص کرونا موفق عمل کند؟ در این خبر قصد داریم به موضوعات مهم در مورد جدال تکنولوژی و کرونا بپردازیم.
  • هوشمند سازی خانه و منزل از جدیدترین راهکارها برای بهبود سطح رفاه افراد و کاهش مصرف انرژی منازل مسکونی است که در قیمت های متنوع انجام می شود.
  • امروزه با افزایش خرید آنلاین به دلایل مختلف اعم از شیوع بیماری کرونا، و همچنین بیشتر شدن ساختمان هایی با واحد های بالا،…
  • به طور اتوماتیک دمای محیط را برای مشتریان و پرسنل خود در وضعیت مطلوب نگه دارید.
بخوان  معرفی مقطع کارشناسی تکنولوژی پرتوشناسی دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان کاشان | 1biti