آیا اینترنپ در تلاش است تا اثرات کامل یک حمله باج افزار را پنهان کند؟

TechRadar Pro برای اطلاعات بیشتر در مورد این حادثه با INAP تماس گرفته است، اما این شرکت هنوز پاسخی نداده است.



منبع

این بدان معناست که مشتریانی که خارجی نداشته اند نرم افزار پشتیبان گیری (در برگه جدید باز می شود) خدمات خود را از دست داده اند.

در حال حاضر، جدیدترین حادثه گزارش شده در صفحه شفافیت عملیاتی INAP، تعویض یک سوئیچ بالای رک معیوب در مرکز داده شیکاگو آن است که بر سیستم های مشتری خود در آن کابینت ها تأثیر گذاشته و منجر به قطع اتصال شبکه عمومی به مدت 30 دقیقه می شود.

با استفاده از ابزار آرشیو اینترنتی Wayback Machine، رویدادی که قبلاً در صفحه INAP گزارش شده بود، بیان کرد که تیم گزارش رویداد این شرکت قادر به تعیین علت اصلی و بردار حمله استفاده شده است.

اما جالب اینجاست که گزارش حمله باج افزار بعداً از گزارش حادثه شفافیت عملیاتی INAP حذف شد. صفحه (در برگه جدید باز می شود).

حمله مخفیانه باج افزار

ما این خدمات میزبانی چند مستاجر را خاتمه خواهیم داد و هزینه ها را از حساب شما حذف خواهیم کرد. سرویس چند مستاجر «GuestDNS» تحت تأثیر قرار نگرفت و می‌توانید به ساخت آن ادامه دهید DNS (در برگه جدید باز می شود) از طریق کنترل پنل تغییر می کند.» INAP گفت.

“مسیر پیشنهادی ما این است که هر سرویس آسیب‌دیده را دوباره در یک سرور فلزی خالی ایجاد کنیم و در صورت وجود، داده‌های شما را از نسخه‌های محلی خود آپلود کنیم.”

غول ابر و داده Internap (INAP) یک حمله باج افزار را تجربه کرده است که باعث توقف سرویس های ایمیل، پایگاه داده و وب سایت آن شده است.

بخوان  سردرد و گرفتن علائم ضربه های مغزی خفیف
علیرغم اطلاعات بسیار اندک آنلاین، حمله بین ساعت 2:11 صبح CDT و 5:41 صبح CDT در 28 سپتامبر رخ داد، قبل از اینکه توسط یک تکنسین پشتیبانی تا ساعت 8:00 صبح، CDT کشف شد.