آیا بیشتر به بافت‌ها و سلول‌ها آسیب می‌رسانند؟

جین می‌گوید: یک نکته مهم این است که هایپراکسی از طریق گونه‌های مؤثر بر سلول‌ها و بافت‌ها تأثیرگذار نیست. این معناست که از آنتی اکسیدان‌ها استفاده می‌کند (که می‌توان تا حدی با انواع فعال‌های مقابله‌ای که می‌توان از آن استفاده کرد) برای جلوگیری از مسمومیت با کافی کافی باشد.

انتهای پیام



منبع

تحقیقات این مطالعه در مجله «سلول مولکولی» منتشر شده است.

با این حال، مکانیسم این مبهم باقی مانده است. بسیاری از تصورات می‌کردند که انواع فعال‌ها – مشتقات نادارپای بسیار واکنش‌پذیر است که می‌توان به ژنوم و بسیاری از مولکول‌های سلول‌های ما آسیب برسانند – احتمالاً در هیپراکسی نقش دارند، اما ممکن است وجود داشته باشد که نشان دهد چگونه بر آنزیم‌ها و مسیرها مشخص شود. تاثیر خاص میگذارد.

آن‌های زنگ‌زده به نوبه خود باعث ایجاد مجموعه‌ای از رویدادها می‌شوند که به سلول‌ها و بافت‌ها آسیب می‌رسانند. این یافته‌ها پیامدهایی برای شرایطی مانند عملکرد قلبی و آپنه خواب دارد.

دکتر«ایشا جین» نویسنده ارشد مطالعه جدید گفت: این مطالعه به ما امکان داد تا یک جدول زمانی بسیار مشخص برای آنچه در هایپراکسی اتفاق می‌افتد، تنظیم کنیم. نتایج به هیچ وجه آن چیزی که ما انتظار داشتیم نبود، اما بسیار جالب و هیجان انگیز است که اکنون بدانیم این توالی از چگونه رخ می دهد.

نتایج در ادامه نشان می‌دهند که کمتر از ۳۰ درصد، خوشه‌های آهن-گوگرد در چهار منبع طبیعی می‌شوند – آن‌ها از نظر شیمیایی با آن‌ها واکنش نشان می‌دهند و این باعث تغییر نتیجه در نتیجه‌ها می‌شوند، سلول‌ها عملکرد صحیح خود را می‌سازند و می‌کنند. حتی کمتری مصرف می‌کنند و این امر باعث افزایش سطح بیشتر در بافت‌های اطراف می‌شوند.

بخوان  ساخت سوخت جت از فضولات انسان!
چهار مسیر مولی در این آزمایش به عنوان مسیر مولکولی درگیر در هیپراکسی برجسته بودند. آن‌ها به عملکردهای سلولی متنوعی از جمله ترمیم دی.ان.ای آسیب دیده، تولید بلوک‌های سازنده دی.ان.ای جدید و تولید انرژی سلولی می‌شوند.

جین گفت: این نوع آزمایش بی‌طرفانه ما اجازه می‌دهد تا هزاران مسیر مختلف در پراکسی را به جای هی بر روی مسیرهایی که قبلاً مشکوک به آنیم کرده بود، انجام دهیم. این آزمایش ما را به سمت مولکول‌هایی سوق داد که در مسمومیت با بیان نشده بودند.

در ابتدا، نمی‌توانستند مشخص کنند که این چهار مسیر مشترک چه هستند و چرا همه آن‌ها بر روی سطح قرار دارند. کشف این که هر مسیر دارای یک رشد حیاتی است که حاوی عناصر مرتبط با گوگرد «خوشه‌های آهن-گوگرد» در ساختار مولکولی‌اش است، نیاز به تحقیقات مولکولی دارد.

غذا در سطح زندگی بالا برای هر شکلی از گیاهان و گیاهان گرفته شده تا حیوانات و انسانها، سمی است. البته مشخص شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از تی ان، وقتی صحبت از حدی است که به میان می‌آید بسیار خوبی در ذهن تداعی می‌شود اما به چیزهایی که می‌خواهد گفته شود، هوایی که دارای سطح بالاتری از نسبت به 21 درصد معمول در جو زمین است. ، محمات بعث آSیB BETHANDAM ، THANج و WHTی MRHARگ DRگ DRHARAD WOANANATHE. با این حال، موارد بیشتری را در مورد مکانیسم‌ها بررسی می‌کنند.

امروزه، موسسه بزرگ گلادستون کشف کرده است که چگونه می‌تواند، تعداد انگشتان از سلول‌های تولیدی ما را که حاوی و گوگرد هستند، تغییر می‌دهند که این فرآیند، فرآیندهای شیمیایی شبیه به زنگ زدگی هستند.

بخوان  شیر می‌تواند ابزارهای پوشیدنی را متحول کند

به عنوان مثال، مطالعات بعدی نشان داده شده است که بیش از حد مجاز درمان برای بیماری های قلبی و نوزادان نارس مضر است. به طور مشابه، در آپنه انسدادی خواب، مشکلی وجود دارد که به دنبال مکث در مورد اتفاق می‌افتد.

گروه جین به ویرایش فناوری ژنوم کریسپر روی آوردند تا نقش انواع ژن‌ها را در هایپراکسی آزمایش کنند. بیش از ۲۰ هزار ژن مختلف از سلول‌های انسانی که در آزمایشگاه رشد کرده بودند را حذف کردند و سپس هر گروه از سلول‌ها را با ۲۱ درصد و ۵۰ درصد مقایسه کردند.

«آلن بایک» محقق مقطع فوق دکترا می‌گوید: برای سال‌های متمادی، آموزش‌های پزشکی این بود که تا حد معینی، بیشتر در هنگام درمان بیماران مبتلا به بیماری‌هایی مانند داروهای معالجه بهتر یا کمتر، اما در حال حاضر تعداد فزاینده‌ای از مطالعات بالینی وجود دارد. دارد که نشان می‌دهد اضافی در موقعی به نتایج بدتری می‌شود. این به ما انگیزه داد تا بفهمیم که چرا دیگر می‌توان سمی باشد.

در مواردی که پزشکان مدت‌هاست، جزئیاتی از چگونگی تأثیرگذاری بر سلول‌ها و بافت‌ها را مطالعه کرده‌اند (مثلاً در فعالیت‌های قلبی و مغزی)، تأثیرات دیگری نسبتاً بیشتر مورد مطالعه قرار نگرفته است.

محققان موسسه «گلادستون» به تازگی بیان کرده است که می‌تواند به سلول‌ها و آسیب‌های بافتی آسیب برساند.