آیا مایکروسافت به طور تصادفی ظاهر ویندوز 12 را فاش کرده است؟

از آنجایی که این شرکت متعهد شده است که هر سه سال یک بار یک نسخه اصلی منتشر کند، تعجب آور نیست که نسخه اصلی بعدی را در اواخر سال 2023 به نمایش بگذاریم و پس از آن در ابتدای سال 2024 برای Insiders عرضه شود.

اگرچه Bowden می‌گوید که هیچ کدی برای نسخه اصلی بعدی نهایی نشده است، اما نمی‌دانیم که آیا قرار است در سال 2023 چیزی نهایی‌تر را ببینیم.

آن را به 12 برسانیم؟

من قبلاً در مورد آنچه که می خواهم در ویندوز 12 ببینم صحبت کرده ام، مانند بازگشت MSN Messenger و یک برنامه پادکست اختصاصی، اما اگر در حال حاضر مراحل مفهومی نسخه اصلی بعدی را می بینیم، این می تواند صرفاً یک تکامل آنچه که ویندوز 11 در عوض به ارمغان آورده است.

دیدن یک نوار وظیفه شناور برای زمانی که در برنامه‌های خاصی هستید، مانند برنامه Designer مایکروسافت و حتی Paint، منطقی است، اما اگر این برای ویندوز 12 است، اجازه دهید آن را بیشتر ببینیم.

ظاهراً مایکروسافت نسخه اصلی بعدی ویندوز را با رابط کاربری به نمایش گذاشته است که دارای نوار وظیفه شناور در کنار نوار اطلاعات شفاف در بالای صفحه نمایش است.

از آنجایی که اپل از سال 2012 هر سال یک نسخه اصلی از macOS را منتشر می کند، مایکروسافت برای انجام کاری مشابه تحت فشار قرار می گیرد. با این حال، با دسترسی به ویندوز برای میلیون‌ها دستگاهی که شرکت مسئولیتی در قبال آنها ندارد، دیدن یک به‌روزرسانی بزرگ در هر سال واقع بینانه نیست، به همین دلیل است که این به‌روزرسانی‌های «Moment» منطقی‌تر هستند.

به گفته زک باودن در Windows Central (در برگه جدید باز می شود)، نسخه اصلی بعدی ویندوز “Next Valley” نام دارد که کنوانسیون نامگذاری Valley را که با ویندوز 11 آغاز شد، ادامه می دهد.





منبع

ماکت ignite نفرین شده که داک نوار وظیفه شناور و ویجت و نمادها را در دسکتاپ نشان می دهد pic.twitter.com/6n8EHjdCyb12 اکتبر 2022

بخوان  فیلمی از مونتاژ موشک پرتاب‌گر ماموریت «آرتمیس ۲»