آیا مایکروسافت Spotify را به کاربران ویندوز 11 مجبور می کند؟

با این حال، این می تواند یک ویژگی باشد. فروشگاه مایکروسافت شناخته شده است (در برگه جدید باز می شود) برای نصب برنامه ها به تنهایی، با بازی ها و سایر ابزارهای مایکروسافت که در نوار وظیفه شما ظاهر می شوند. اما این شرکت به کاربران ویندوز خود اطلاع نداده است که Spotify از طریق فروشگاه در این هفته در دسترس است، بنابراین تنها واکنشی که من و سایر کاربران از این موضوع تجربه می‌کنیم، آزاردهنده است.

Spotify به طور مرموزی خود را بر روی رایانه های شخصی ویندوز 10 و ویندوز 11 نصب می کند، هنگامی که رایانه شخصی خود را راه اندازی می کنید در نوار وظیفه ظاهر می شود – و من خودم از تجربه این موضوع لذت برده ام.

کاربران در آن زمان نیز راضی نبودند، زیرا برخی ترکیبی از آلبوم‌های Euro-Dance و نسخه جدید U2 را داشتند – که می‌تواند یک یخ‌شکن خوب در یک طرف طیف باشد و یک مکالمه ناخوشایند از طرف دیگر.

امیدواریم مایکروسافت به زودی به این ظاهر عجیب یک برنامه شخص ثالث پاسخ دهد، زیرا ممکن است یک فاجعه روابط عمومی در انتظار وقوع باشد.



منبع

موقعیت دیگری که به ذهن متبادر می شود زمانی است که اپل و U2 برای ساخت آلبوم گروه توافق کردند.آهنگ های بی گناهی (در برگه جدید باز می شود)به مناسبت عرضه مدل های آیفون 6 و 6 پلاس در سال 2014، به عنوان هدیه برای کاربران در دسترس است.

این سریع‌ترین حذف نصبی بود که در سال‌های اخیر انجام داده‌ام، زیرا فقط یک باگ نیست، بلکه یک نقص امنیتی بالقوه است. من اجازه ندادم این برنامه روی رایانه شخصی من نصب شود، و در حالی که برای اظهار نظر با مایکروسافت تماس گرفتم، باعث شد تعجب کنم که چرا این اتفاق بدون اطلاع قبلی رخ داده است.

بخوان  معاون علمی رئیس جمهور: ملت ایران تا پای جان برای حفظ انقلاب اسلامی مقاومت

ما قبلاً اینجا بوده‌ایم، اما با سرآغاز بود

با راه‌اندازی رایانه شخصی خود در این هفته، آیکون Spotify را در نوار وظیفه خود دیدم که سایر برنامه‌ها نیز در حال راه‌اندازی بودند. این برنامه ای است که من روزانه در آیفون و مک از آن استفاده می کنم، اما هرگز در رایانه شخصی من وجود نداشته است زیرا فقط برای بازی استفاده می شود.