ابزار آنلاین راه آسان تری را برای ردیابی ردپای کربن به صنعت ارائه می دهد

کارخانه تولید

اعتبار: دامنه عمومی Pixabay/CC0

کریستینا آرمسترانگ از ORNL گفت: «صنایع می‌خواهند بدانند چگونه بازدهی را حفظ و بهبود بخشند و در عین حال هزینه‌ها را کاهش دهند، اما اغلب نمی‌دانند چگونه شروع کنند یا زمان کافی برای پیگیری آن ندارند.» “VERIFI یک پلت فرم کاربر پسند برای نظارت بر معیارها و خطوط پایه بهره وری انرژی ارائه می دهد و امکان تجسم قبوض انرژی و آب و برق را فراهم می کند.”


چارچوب ارزیابی جدید برای پتانسیل بی طرفی انرژی تصفیه خانه های فاضلاب


ارائه شده توسط آزمایشگاه ملی Oak Ridge


تجسم اطلاعات گزارش انرژی و پیامدهای مالی، یا تأیید، ابزاری است که از یک چارچوب متن باز با داشبورد ابزار استفاده می کند. این به هماهنگ کنندگان انرژی و مدیران کارخانه اجازه می دهد تا درک خود را از الگوهای مصرف انرژی و آب از جمله میزان کربن منتشر شده از فرآیندهای صنعتی نظارت و بهبود بخشند. کاربران نیز می توانند گزارش های خودکار تولید کنند.

نقل قول: ابزار آنلاین راه آسان تری را برای ردیابی ردپای کربن به صنعت ارائه می دهد (2022، 4 اکتبر) بازیابی شده در 4 اکتبر 2022 از

محققان آزمایشگاه ملی Oak Ridge ابزاری آنلاین ایجاد کرده‌اند که به کارخانه‌های صنعتی راهی آسان‌تر برای ردیابی و دانلود اطلاعات مربوط به ردپای انرژی و انتشار کربن ارائه می‌دهد.

این برگه یا سند یا نوشته تحت پوشش قانون کپی رایت است. به غیر از هرگونه معامله منصفانه به منظور مطالعه یا تحقیق خصوصی، هیچ بخشی بدون اجازه کتبی قابل تکثیر نیست. محتوای مذکور فقط به هدف اطلاع رسانی ایجاد شده است.





منبع