اتاق فرار قیمت و رزرو آنلاین اسکیپ روم

امید است تیم ایران اسکیپ باعث رضایت هرچه بهتر شما عزیزان و تجربه خوش و دلنشین از اسکیپ روم اتاق فرار کرج باشد. اتاق فرار (شیاطین تاریکی) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله خیابان فاطمی واقع شده است. اتاق فرار (مردگان) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله تهرانپارس واقع شده است. اتاق فرار (آزمایش هانس) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله ستارخان تهران واقع شده است. اتاق فرار (خط خون ) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله تهرانپارس واقع شده است. اتاق فرار (آمرزش) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله خیابان امیرکبیر کاشان واقع شده است.

  • دسترسی عالی، امکان عکاسی پس از پایان بازی، شارژکردن گوشی همراه، وجود کمد قفل‌دار برای نگهداری لوازم شخصی، رختکن، جای پارک آسان، اینترنت و سیستم تهویه از جمله ویژگی‌ها و امکانات این مجموعه است.
  • اتاق شکنجه با تمام اتاق فرار هایی که تا الان اسم بردیم یک تفاوت بزرگ دارد و آن هم سناریوی ۲ نفره است.
  • در اتاق فرار اسکیپ روت یک بازی ترسناک و در عین حال هیجان‌انگیز تمام‌عیار را تجربه خواهید کرد.
  • سیاست اصلی سایت، ارائه اطلاعات کامل و صحیح و بدون جهت گیری و جانب داری و بدون واسطه میباشد.

اتاق فرار قیمت و رزرو آنلاین اسکیپ روم اگر موفق به آزاد کردن روح این دخترک نشوید، به ناچار یکی از اعضای جوانتان کشته می‌شود! هزینه تجربه این سناریوی وحشتناک و پراسترس، نفری ۸۵هزار تومان است. اتاق فرار شبیه سازی یک بازی در دنیای واقعی است، که برای رسیدن به پایان بازی باید به همراه تیم خودمان یک سری معما را حل کنیم. در مسیر بازی با چالش های متفاوتی مواجه خواهیم شد پس باید آمادگی کار تیمی را برای رسیدن به هدف مشترک داشته باشیم. دکور اتاق فرار هم دقیقا یکی از اون چیزاییه که خیلیا رو جذب میکنه.

بخوان  پرپشت کردن ابروها راهکارهای خانگی و کلینیکی کلینیک خانه سفید

اتاق فرار ظلم آباد

در اتاق فرار اسکیپ لاین، شما از ابتدای شروع بازی درگیر داستان خواهید شد و تجربه‌ای کاملاً جدید و بسیار مهیج را به دست خواهید آورد. شما به‌عنوان شرکت‌کنندگان در بازی قصدتان خرید خانه آپارتمانی است که‌ این آپارتمان برای صاحب‌خانه‌بودن فقط یک خانواده را قبول دارد. اتفاقات بعدی و معماهایی که باید حل کنید پیرامون همین موضوع شکل می‌گیرد.

باقی داستان هم به حل معماها و چالش‌هایی پرداخته شده است که شما باید در ۶۰ دقیقه برای رهایی از سردخانه انجام دهید. این مجموعه از امکاناتی همانند پارکینگ مناسب در نزدیکی آن برخوردار است. داستان بازی در اتاق فرار وست روم به‌ این صورت است که در سال ۱۹۸۵ دیمیتری دیویدوف، دکتر روان‌شناسی که در شهر مسکو زندگی می‌کرد، تمام زندگی و خانواده خود را در یک شرط‌بندی از دست داد. پس از یک سال، با کمک دوستش و امکاناتی که در اختیارش گذاشته شد بازی مافیا را ابداع کرد و در همان‌جا تصمیم گرفت که ‌ایونت‌های مافیا را برگزار کند. نحوه انجام بازی در اتاق فرارهر یک از اعضای تیم باید بر اساس تخصصی که دارند، قسمتی از معما را حل کنند.

ممکنه یه بازی 3 تا اتاق داشته باشه و بازی دیگری 10 تا اتاق. بعضی از بازی‌ها زمین کاملا مسطحی دارن و بعضی از اون‌ها به صورت طبقاتی هستن؛ به این صورت که ممکنه شما در حین بازی به طبقات پایین ساختمان برید و یا مجبور بشید به وسیله نردبان یا پله‌ها خودتون رو به بالاترین نقطه ساختمون برسونید. می‌تونید به شرکت در اتاق‌های فرار ادامه بدید و بارها و بارها غافلگیر بشید. اتاق فرار (ورود ممنوع) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله ولیعصر واقع شده است. اتاق فرار (در اعماق تاریکی) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله نیروی هوایی واقع شده است. اتاق فرار (روستای چهل دخترون) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله اوقاف واقع شده است.

بخوان  تور ارمنستان هوایی ️ و زمینی بهترین قیمت ها لحظه آخر

اگه به فیلم‌ها و داستان‌های جنگی علاقه دارید، این اسکیپ روم‌ها مناسب شماست. اتاق فرار میتواند یک خانه متروکه، سلول و یا یک زندان باشد و پر از معماهایی است که باید توسط بازیکنان حل شوند. در این بازی ابزارهای حل معما و راهنماهایی در گوشه و کنار فضا پنهان شده است، و یکی از وظایف بازیکان این است که آن ابزار و راهنماهای پنهان را پیدا کنند.

پس چجوری متوجه بشیم کدوم بازی مناسب ماست؟