اتوکد بالاخره از سیلیکون بومی اپل پشتیبانی می کند

اتوکد 2024 کاهش یافته است – و رسمی است: بالاترین نرم افزار مدل سازی سه بعدی اکنون به صورت بومی از تراشه های سیلیکونی اپل پشتیبانی می کند.

قرار دادن و جایگزینی بلوک ها نیز هوشمندتر و سریعتر شده است. آغشته به این قابلیت‌های جدید یادگیری ماشینی، کاربران می‌توانند آسان‌تر بلوک‌ها را پیدا کرده و جایگزین کنند. در همین حال، افزودن بلوک ها نیز ساده شده است. این نرم افزار قادر است موقعیت احتمالی بلوک بعدی را بر اساس قرارگیری بلوک های قبلی در فایل DWG استنباط کند.

با چشم به بهبود همکاری آنلاین، کاربران اکنون می توانند اطلاعات بینش فعالیت را مشاهده کنند، که جزئیات هر گونه تغییر فایل و فعالیت های کاربر را نشان می دهد. نسخه 2024 همچنین شامل پشتیبانی بهتر از نشانه گذاری است. کاربران نه تنها گزینه ای برای حاشیه نویسی و اشتراک گذاری نقشه ها دارند، بلکه اکنون سریعتر بازخورد را در نقشه ها اعمال می کنند.

طبق گفته توسعه دهنده Autodesk، کاربران مک باید عملکرد کلی را تا دو برابر عملکرد کلی در مقایسه با آخرین نسخه ببینند.



منبع در کنار بهبود عملکرد تراشه‌های سری M اپل، آخرین به‌روزرسانی برای ویندوز و مک نیز یادگیری ماشینی بهبود یافته و اتوماسیون طراحی را در رایانه‌ها و رایانه‌ها اضافه می‌کند. لپ تاپ برای اتوکد.

چه چیزی در اتوکد 2024 جدید است؟

در مورد پیشرفت‌ها، این شرکت اظهار داشت: «AutoCAD از یادگیری ماشینی برای شناسایی دستورالعمل‌های خاصی در متن نشانه‌گذاری استفاده می‌کند که میانبرهایی را برای دستوراتی مانند Move، Copy یا Erase فعال می‌کند.»