اخبار تکنولوژی جدیدترین مقالات و اخبار دنیای علم و فناوری دیجی‌کالا مگ | 1biti

زمان به سرعت می گذرد اما به نظر می رسد شتاب توسعه و تکامل تکنولوژی بیشتر از سرعت گذر زمان باشد. تا همین چند سال پیش، ماشین های بدون راننده تقریباً یک رویا بود. با ورود تکنولوژی به زندگی روزمره، سبک و سیاق زندگی به کلی دگرگون شده است. با استفاده از یک گوشی هوشمند می توان از راه دور هر چیزی را کنترل کرد. به عنوان مثال، درجه حرارت خانه را در هر جایی که باشید، می توانید از طریق گوشی همراه خود تنظیم کنید یا دمای قابلمه غذا، سیستم تهویه مطبوع یا سایر وسایل برقی خانه را کنترل کنید. در سال های اخیر با جهش چشم گیر فناوری ترموستات های دستی جای خود را به نسخه هایی داده است که قابلیت برنامه ریزی دارند.

  • درنهایت چهارچوب تحلیل مفهومی به عنوان مبنایی جهت تحلیل مفهوم فناوری های پایه ارائه شد.
  • پروژه ی اکوی وی، یک شبکه از متخصصین را گرد هم می اورد که 40 نفر متخصص روستایی را به یکدیگر متصل می کند تا یک بیمار را به راحتی و با اطمینان بیشتری بسوی درمان هدایت کند.
  • نوآوری تکنولوژیکی را باید به دقت کنترل نمود تا بتواند تغیرات اجتماعی مثبت بوجود آورد.
  • این شبیه‌سازی‌ها باعث کاهش خطرات و افزایش درجه اطمینان در حوزه‌های مختلف می‌شود.
  • فناوری نانو معمولا برای ساخت محصولاتی استفاده می‌شود که از قطعات کوچک استفاده می‌کنند، مانند دستگاه‌های الکترونیکی، کاتالیزورها و حسگرها.

از نظر کسانی که با تکنولوژی کار می کنند پدیده ای است که زندگی را بسیار جالب تر و جذاب تر و سالم تر کرده است. فناوری مجموعه‌ای از فرایندها، روش‌ها، فنون، ابزار، تجهیزات، ماشین‌آلات و مهارت‌هایی است که توسط آن‌ها کالایی ساخته شده یا خدمتی ارائه می‌گردد. فرهنگ لاروس، فناوری را مطالعهٔ ابزارها، شیوه‌ها و روش‌های مورد انتظار و مورد استفاده در حوزه‌ها گوناگون صنعت می‌داند. فناوری همان تسلط و تبحر انجام کار است، فناوری توانایی انجام کار در تمامی سطوح و زمینه‌ها است؛ یعنی طراحی، ساخت، استفاده، تعمیر و نگهداری و تحقیق و توسعه و غیره می‌باشد. «نظام تکنولوژیک» (نظام فناورانه) یعنی «ابزار مادی و مجموعه‌ای از دانش» که «در اختیار افراد سهیم در یک اقتصاد قرار دارد». موارد بحث شده در بالا ترکیبی از نظریه ی اجتماعی باندورا و نظریه ی TAM دیویس را باز خورد می کند.

بخوان  آیا با پیشرفت تکنولوژی، وضعیت جامعه بدتر میشود؟ 1 بیتی

تک لاین

هندزفری بلوتوثی کیو‌سی‌وای HT03 یکی از هدفون‌های اقتصادی جذاب موجود در بازار است که از قابلیت حذف نویز فعال بهره می‌برد. این در حالی است که معمولا هدفون‌های با قیمت بسیار بالاتر از چنین مشخصه‌ای بهره می‌برند. اما در هر صورت آیا هندزفری بلوتوثی کیو‌سی‌وای HT03 ارزش خرید بالایی دارد یا اینکه یکی دیگر … بهره گیری از یافته های علمی برای بهبود عملکرد در زمینه های صنعتی، کشاورزی، آموزشی، اقتصادی، و مانند آن ها.

فناوری

او محصولات خلاقانه ی بسیاری را همانند کتب دیجیتالی برای کودکان، محصولات مربوط به آی پد، آی پاد، نرم افزار های اندروید و… برای دو چندان کردن توانایی یادگیری و خواندن کودکان خلق کرده است. روزرن بلوم عنوان داشت که، با وجود توانایی های بسیار در تکنولوژی مجله خبری 1 بیتی های جدید و دیگر توانمندی های سازمانی، نقش رهبری در حرکت بسوی یک مسیر جدید انکار ناپذیر است. در بسیاری از مواقع نیز بصورت عمد یا غیر عمد باعث ایجاد ضرر می شود. برنامه نویسی فقط محرک رایانش ابری و دستگاه ها و تجهیزات مبتی بر اینترنت نیست.

عصر جدید و تجارت در آن با تکنولوژی بلاک‌چین

در صورتی که کولرِ خانه شما هوشمند باشد می‌توانید از طریق گوشیِ همراه خود نیم ساعت قبل از رسیدن به خانه کولر را روشن کنید. هم هوای مطبوعی به محض رسیدن خواهید داشت و هم اینکه در مصرف انرژی صرفه‌جویی خواهید کرد. محصولاتِ متنوعی در این بخش همگام با بروز‌رسانیِ تکنولوژی، تولید می‌شوند.

http://118amoozesh.irhttp://118amoozesh.ir