استفاده از تیم های مایکروسافت در تلفن همراه به زودی بسیار لذت بخش تر خواهد شد

هر دو به‌روزرسانی در حال حاضر برای کاربران اندروید تیم‌های مایکروسافت منتشر می‌شوند و به طور کلی در دسترس مشتریان در همه جا قرار خواهند گرفت تا از آن لذت ببرند.

به لطف به‌روزرسانی‌ای که هم‌اکنون منتشر می‌شود، به‌زودی می‌توانید بیشترین بهره را از تیم‌های مایکروسافت در تلفن هوشمند خود ببرید.

این شرکت مثل همیشه سخت کار کرده است تا جریانی مستمر از به‌روزرسانی‌های Microsoft Teams را با هدف بهبود قابلیت استفاده و بهره‌وری برای کاربران در همه جا تولید کند.

کاربران همچنین توانایی باز کردن محتوای جلسه به اشتراک گذاشته شده را در یک پنجره جدید به دست آورده اند که برای کارگرانی که چندین مانیتور تجاری را اداره می کنند مفید است و به شرکت کنندگان اجازه می دهد شرکت کنندگان تماس را ببینند و فایل های به اشتراک گذاشته شده و فیدهای چت را بررسی کنند و در عین حال محتوای به اشتراک گذاشته شده توسط ارائه دهندگان را نیز مشاهده کنند.

اولین بار در ماه سپتامبر فاش شد، شرکت ویدئو کنفرانس فاش کرد رونویسی برای تماس های 1:1 و تماس های گروهی (در برگه جدید باز می شود) اکنون در برنامه Microsoft Teams برای اندروید در دسترس است و به کاربران این فرصت را می دهد که دقیقاً آنچه گفته شده است را بررسی کنند یا اگر جزئیاتی از قلم افتاده است.