استفاده از فناوری آبیاری چینی در جام جهانی قطر

روش‌های آبیاری (اسپری و قطره‌ای) فناوری آبیاری به کار در زمین فوتبال جام جهانی امسال از نیروی انسانی و خورشید برای بالا بردن و انتقال آب به زیر زمین استفاده می‌کند و از اینترنت اشیا برای ساخت کنترل هوشمند آبیاری استفاده می‌کند.

قطری‌ها در جام جهانی ۲۰۲۲ فناوری‌های بسیاری را در جای جای کشور خود به کار بردند که برخی از این فناوری‌ها توسط چینی‌ها توسعه یافته‌اند.

در اوت ۲۰، این دانشگاه با دولت قطر در مورد این فناوری صحبت کرد و پس از آن توافق نامه را به جهت همکاری ۲۰ امضا کردند.

در سال‌های اخیر، دانشگاه نینگ‌شیا همکاری خود را با عربی در زمینه فناوری صرفه‌جویی در مصرف آب گسترش داده است. به عنوان مثال، این دانشگاه دو آزمایشگاه تحقیقاتی اختصاصی را برای توسعه فناوری‌های آبیاری و صرف تلاش در آب در عمان و مصر ایجاد کرد.

انتهای پیام



منبع

فناوری دقیق‌تر که در دهه گذشته توسط دانشگاه نینگ‌شیا در منطقه خودمختار نینگ‌شیا هویی توسعه یافته است، ضایعات آبی را که همراه با آبیاری سنتی است، کاهش می‌دهد.

بر اساس این توافق، این دانشگاه در پروژه‌های مربوط به مواد غذایی، حفاظت از محیط زیست و جنگل‌کاری و کشاورزی کم مصرف با مصرف مصرف می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از چینادیلی، کشور عربی قطر، امسال میزبان بازی های جام جام جهانی است و مراسم افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ نیز روز یکشنبه در این کشور انجام شد. پس از آغاز جام جهانی، همه فناوری‌های بسیاری را در این کشور انجام می‌دهند که برخی از این فناوری‌ها را چینی‌ها توسعه داده‌اند. فناوری آبیاری و نگهداری چمن از دانشگاه نینگشیای چین از جمله این فناوری‌ها است.

بخوان  Strava یک ویژگی پیام رسانی مستقیم مفید برای سازماندهی سواری ها را آسان تر می کند