اسپین‌آف Stable Diffusion AI به شما امکان می‌دهد ویدیوهای عجیب و غریبی از پیام‌های متنی ایجاد کنید

با این حال، حالت 01 جزء اصلی ویژگی متن به ویدیو است. دومین حالت جدید به شما امکان می دهد یک تصویر را به یک پیام متنی اضافه کنید تا نتایج بهتری به دست آورید. و با حالت سوم، شما فقط یک تصویر را برای تولید یک ویدیو آپلود می کنید. درخواست متن مورد نیاز نخواهد بود.

همه چیز فراتر از حالت 03 همه چیز است چیزهای Gen-1 (در برگه جدید باز می شود). حالت 04: سبک‌سازی «سبک‌های هر درخواست تصویری را در هر فریم ویدیوی شما» اعمال می‌کند، مانند افزودن یک جلوه آتشین. حالت 05: Storyboard تصاویر ماکت را به ویدیوی رندر شده با هوش مصنوعی تبدیل می کند. بعدی Mask برای جداسازی سوژه ها و اصلاح آنها با اعلان های ساده مانند “اضافه کردن نقاط به لابرادور برای ایجاد دالماتین” است. هفتم Render است که در آن هوش مصنوعی ویدیویی را روی یک رندر سه بعدی تولید می کند. آخرین مورد، سفارشی سازی، همان کاری را که Render انجام می دهد، اما با افراد انجام می دهد.

دسترسی

در تضاد کامل با AIهای تولیدکننده متن به تصویر، تقریباً هیچ چیز برای ویدیو در دسترس نیست. اما این ممکن است به زودی تغییر کند زیرا شرکت استارت آپی Runway اخیراً مدل هوش مصنوعی جدید خود را معرفی کرده است: Gen-2.

این فناوری هنوز در مراحل اولیه خود است. پیش‌نمایش‌های نسخه‌ی نمایشی حداقل می‌گویند عجیب به نظر می‌رسند. آنها در اعماق دره عجیب و غریب هستند زیرا ساختمان ها در یکدیگر ذوب می شوند و مردم به خیره های خالی نگاه می کنند. با این حال، امکان داشتن یک هوش مصنوعی تولیدکننده متن به ویدیو در دسترس عموم، هیجان انگیز است. می تواند راه های جدیدی را برای خلاقیت (یا اطلاعات غلط) باز کند. برخی از غول‌های فناوری پیش از این به ویدئوهای هوش مصنوعی پرداخته‌اند، مانند گوگل و پروژه Imagen Video آن، اما آن مدل ها هنوز پشت درهای بسته هستند.

بخوان  کشف نقش ضدی نورونهان روده

طرفداران مدل قدیمی می توانند به لذت بردن از Gen-1 ادامه دهند زیرا ویژگی های آن به حالت های جداگانه در Gen-2 تبدیل می شوند.

Gen-2 با عملکردی شبیه به Stable Diffusion (که به هر حال Runway در ایجاد آن نقشی داشت)، با دریافت پیام‌های متنی برای ایجاد ویدیو از ابتدا عمل می‌کند. همانطور که در مشاهده می شود وب سایت توسعه دهنده (در برگه جدید باز می شود)، می توانید تصاویر هوایی از یک رشته کوه یا غروب خورشید در خارج از انباری در شهر نیویورک ایجاد کنید. ارتقای متن به ویدیو ممکن است در ابتدا چندان چشمگیر به نظر نرسد، اما اگر آن را با تلاش قبلی Runway مقایسه کنید، اینطور است.