اقدام راننده پیک موتوری، تحسین ولیعهد دبی را برانگیخت + فیلم

این راننده پیک موتوری بعدا با نام ” عبدل الغفور طلابت ” و اهل پاکستان شناسایی شد. ولیعد دبی در توئیت دیگری که منتشر کرد از شناسایی این راننده پیک موتوری خبر داد. حمدان در توئیت جدیدش نوشت: «این مرد خوب شناسایی شد. ممنونم. عبدل الغفور تو یک مرد مهربان هستی. ما به زودی همدیگر را ملاقات خواهیم کرد.»


یک کار خوب حتی اگر کوچک باشد همیشه می‌تواند مورد تمجید قرار گیرد. یک راننده تحویل غذا در دبی هرگز تصور نمی‌کرد که با انجام یک کار خوب، مورد تمجید ولیعهد دبی قرار گیرد. ” حمدان بن محمد ال مکتوم “، ولیعهد دبی ویدئویی از این مامور تحویل غذا را در صفحه توئیتر خود منتشر کرد.

در ادامه ولیعهد دبی، شخصا با این مرد تماس گرفت تا از او به خاطر این اقدام ساده اش تشکر کند. عبدالغفور به تایمز گفت: «من نمی‌توانستم آنچه را که گوش هایم می‌شنیدند باور کنم. پلیس دبی با من تماس گرفت و گفت که ولیعهد بیرون از کشور است و به محض بازگشت با من ملاقات خواهد کرد.»

در این ویدئوی منتشر شده، راننده پیک موتوری در یک جاده شلوغ در حال برداشتن بلوک‌های سیمانی از وسط جاده که ممکن بود باعث تصادف شود دیده می‌شود. حمدان در شرح این ویدئو نوشت: «یک کار خیر (خوب) در دبی که قابل ستایش است. آیا کسی می‌تواند این مرد را به من معرفی کند.»

بیشتر بخوانید


طلابت بخاطر این کار خوبش، یک بلیط سفر به پاکستان دریافت کرد تا بتواند با پسرش وقت بگذراند. هنگامی که از طلابت پرسیده شد چه زمانی به پاکستان برمی گردد در حالی که بسیار خوشحال بود گفت: « پس از ملاقات با ولیعهد به پاکستان می روم.»

بخوان  ابزار به جلوگیری از آتش سوزی و انفجار در خطوط گاز طبیعی کمک می کند



منبع