امکان جابجایی حساب کاربری بین فیسبوک و اینستاگرام

متا در حال آزمایش دو ویژگی است که فیسبوک و اینستاگرام را بیشتر با هم ادغام می‌کند. این شرکت اخیرا شروع به عرضه یک رابط کاربری جدید در اندروید، iOS و وب برای جابجایی بین حساب‌ها کرده است به شرطی که اعتبار فیسبوک و اینستاگرام خود را به همان مرکز حساب اضافه کرده باشید، می‌توانید از این ویژگی برای جابجایی بین دو برنامه بدون پیمایش به صفحه اصلی تلفن، منوی چند وظیفه‌ای یا کشوی برنامه استفاده کنید؛ این رابط همچنین به شما امکان می‌دهد تعداد تمام اعلان‌های خود را در یک مکان مشاهده کنید.

هر بار که از یک حساب کاربری برای ایجاد یک حساب جدید استفاده می‌کنید یا یک حساب کاربری به مرکز حساب اضافه می‌کنید، متا به شما اطلاع می‌دهد. علاوه بر این ویژگی‌های امنیتی مانند احراز هویت دو مرحله‌ای همچنان کار می‌کنند، به عنوان مثال، مانع از استفاده شخصی از اعتبار اینستاگرام شما برای دسترسی به حساب فیسبوک شما می‌شوند.

حساب کاربری بین فیسبوک و اینستاگرام

همزمان متا یک تجربه ورود به سیستم بازطراحی شده را در اندروید و iOS معرفی می‌کند. اگر در شبکه‌های اجتماعی این شرکت تازه کار هستید، می‌توانید یک حساب کاربری ایجاد کرده و سپس از آن برای ایجاد حساب‌های اضافی استفاده کنید. برای کسانی که قبلا هم حساب فیسبوک و هم حساب اینستاگرام دارند، اکنون می‌توان از اطلاعات ورود به سیستم مرتبط با یک برنامه برای دسترسی به برنامه دیگر استفاده کرد اگرچه ابتدا باید آن‌ها را به همان مرکز حساب اضافه کنید.

در حالی که ویژگی‌های جدید در حال حاضر محدود به فیسبوک و اینستاگرام هستند، متا تاکید کرد به بررسی چگونگی بهبود تجربیات متصل در تمام فناوری‌های ما ادامه خواهد داد. آن‌ها به دنبال اولین اکانت‌های متا در ماه آگوست هستند، رکود اخیر هم در درآمد و هم رشد کاربران برای شرکت تاثیر خواهد داشت.

بخوان  حمله مرگبار زنبورهای عسل به مرد جوان + عکس

بیشتر بخوانید 


منبع:engadget



منبع