اکنون می توانید DaVinci Resolve را از اپ استور دریافت کنید

در پیش نمایش اخیر ما از DaVinci Resolve برای iPad، ما با درجه بندی رنگ در زمان واقعی، صدای چند آهنگی، ابزارهای هوش مصنوعی و ابزارهای ویرایش جدول زمانی تحت تاثیر قرار گرفتیم. با این حال، ما در مرحله بتا با چند باگ و اشکال مواجه شدیم. امیدوارم در حال حاضر اتو شده اند برنامه ویرایش ویدیو در حال انتشار عمومی است.

ویرایشگر مبتنی بر برنامه Blackmagic Design روی iPad Proهایی که iPadOS 16 یا بالاتر روی تراشه A12 Bionic یا جدیدتر دارند کار می کند. اما، برای استفاده از بهترین ابزار، تراشه M1 یا M2 توصیه می شود. توسعه دهندگان همچنین خاطرنشان می کنند که مدل های قبلی iPad ممکن است به HD محدود شوند و محدودیت های حافظه به طور بالقوه ویژگی های خاصی را محدود می کند.

ویرایشگرهای ویدیویی در حال حرکت می توانند نفس راحتی بکشند – حل و فصل داوینچی برای iPad بالاخره به اپ استور رسید.

اعلام انتشار در توییتر (در برگه جدید باز می شود)، Blackmagic Design، توسعه دهندگان نرم افزار ویرایش ویدیو، گفت: «DaVinci Resolve برای iPad اکنون در دسترس است! همان ابزارهای تصحیح و ویرایش رنگ مورد استفاده در فیلم‌های هالیوود را در iPad، به‌علاوه همکاری چند کاربره Blackmagic Cloud، ماسک جادویی مبتنی بر هوش مصنوعی، جداسازی صدا، ترازکننده گفتگو و موارد دیگر دریافت کنید.





منبع

مدتهاست که برخی از آنها در نظر گرفته شده است بهترین نرم افزار رایگان ویرایش فیلم، نسخه iPad تقریباً 1:1 ویرایشگر حرفه ای دسکتاپ را منعکس می کند. این شاهکاری است که حتی با آن همخوانی ندارد اپل فاینال کات پرو (اگرچه کاربران می توانند امتحان کنند اپل iMovie در iPad برای یک تجربه بسیار ساده).