اگر اکنون تکنولوژی را انجام ندهید، بعداً از خود متنفر خواهید شد

تکنولوژی خوابیده پشت همهی اینها هوش مصنوعی 1biti است. فیلم علمی تخیلی هوش مصنوعی به کارگردانی استیون اسپیلبرگ به نمایش درآمد. اگر این راه حل موثر بود، باید هر زمان که می خواهید از آن صفحه نمایش بیرونی استفاده کنید، این روال را تکرار کنید. بر اساس نظر کاربران، این خاموش و روشن شدن صفحه گاهی اوقات وقتی شما سیستم را روشن می کنید روی می دهد، بنابراین باید این روال را هر زمان که مشکل روی می دهد، تکرار کنید. بر اساس نظر کاربران، حالت Project برای آنان بر روی گزینه Second screen only تنظیم شده بوده و این امر مشکل آفرین گشته است.

بر اساس نظر کاربران، مانیتور دوم آنها بی هیچ دلیل خاصی سیاه شده یا در حالت استراحت فرو می رود. بر اساس نظر کاربران، این نوع مشکلات معمولاً در هنگام استفاده از مانیتور HDMI یا VGA روی می دهد. قبل از اینکه مستقیماً به دنبال لپتاپهای جدید بگردید، میتوانید انتخابها را محدود کرده و با تعیین میزان بودجهای که برای خرید لپ تاپ در نظر گرفتهاید از بین گزینههای موجود، مدل مورد نیاز خود را با در نظر گرفتن نوع نیاز و حوزه کاری خود مشخص کنید و دنبال بهترین چیزی که میتوانید به خرید بروید. چنین دستگاههایی تنها میتوانند وظایفی را انجام دهند که برای آن برنامهریزی شدهاند و هیچ کاری فراتر از این وظایف نمیتوانند انجام دهند؛ بنابراین این نوع هوش مصنوعی توانمندیهای بسیار محدودی دارد.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که صبر کنید تا بررسی درایورها به پایان برسد. سپس می توانید درایورها را به صورت دسته جمعی یا تک تک بدون نیاز به اتخاذ تصمیمات پیچیده از جانب کاربر به روز رسانی کنید. لیست را بررسی کرده و تصمیم بگیرید که آنها را به صورت دسته جمعی یا تک تک به روز رسانی نمایید. از نظر نحوه استفاده، مانیتورها به سه دسته گیمینگ، حرفهای و معمولی دسته بندی میشوند. اگر احساس میکنید که شرایط مهیا شده برای شما فرصتی برای اثبات تواناییها و قرارگرفتن در یک مسیر شغلی حرفهای همراه با پیشرفت در جدیدترین حوزههای فناوری است، حتماً و بدون لحظهای درنگ فرم زیر را پر کنید تا ما در کوتاهترین زمان ممکن با شما تماس بگیریم. توانایی مدیریت موثر زمان برای تبدیل شدن به عضوی سازنده در تیم ضروری است.

در زمان بررسی یک گوشی جدید اغلب یک سوال را میپرسیم: «کیفیت دوربین آن چقدر است؟ انتیتی دیتا (NTT Data) شرکت NTT Data همانند اغلب دیگر شرکت های بزرگ فناوری اطلاعات، در دوران همهگیری کرونا توانسته روند رو به رشدی را در پیش بگیرد. وقتی صحبت از گوشی های هوشمند به میان می آید، نام برند اپل و گوشی آیفون جزء برترین ها قرار می گیرد. برای به روز رسانی هر درایور، بر روی پیوند Update driver در کنار نام هر درایور کلیک کرده و صرفاً گزینه Update all را در پایین صفحه بزنید تا برنامه تمامی به روز رسانی ها را به صورت خودکار نصب کند. اگر مانیتور شما از قبل بر روی 60 هرتز تنظیم شده بود، مقدار دیگری را انتخاب کرده و پس از تایید دوباره آن را به 60 هرتز بازگردانید. اگر ویندوز 10 نمی تواند مانیتور دوم را شناسایی کند، می توانید دقت تصویر را بر روی لپ تاپ خود مجدداً تنظیم کنید.

بخوان  تاثیر برنامه نویسی بر توسعه جهان مبتنی بر تکنولوژی | 1biti

بر روی صفحه میزکار لپ تاپ خود کلیک سمت راست کرده و گزینه Display settings را انتخاب نمایید. پس از باز کردن این قسمت، کارت گرافیک سیستم خود را شناسایی کرده، بر روی آن کلیک سمت راست موس را زده و گزینه Disable device را انتخاب نمایید. پس از باز کردن این قسمت، به قسمت System بروید. در این قسمت، Screen refresh rate را برابر 60 هرتز قرار داده و برای ثبت تغییرات گزینه OK را بزنید. هرتز مانیتور چیست؟ واحد هرتز برای مانیتور اشاره به تعداد فریم/تصاویر نمایش داده شده در هر ثانیه دارد. مانیتور دوم در ویندوز 10 پرش دارد : این مشکل دیگری است که ممکن است در تنظیمات دو مانیتور مشاهده شود.

مانیتور دوم در ویندوز 10 کار نمی کند : این مشکل مرسومی است که در تنظیمات دو مانیتور روی می دهد. اگر امکان دارد، وقتی سیستم در حال کار کردن است، کابل های مانیتورها را نیز جابجا کنید. بعد ها و در اوایل دهه 90 میلادی از آنها به صورت گروهی در نمایشگرها و صفحه های دیجیتال استفاده شد. با بستن در لپ تاپ، مانیتور دوم تبدیل به صفحه نمایش اصلی شما شده و مشکل برطرف می شود. اما برای اتصال به سرور یک وبسایت و نمایش صفحاتش، کاربر به یک مرورگر احتیاج دارد. امروزه هیچ کاربری نباید مانیتوری با رزولوشن پایین تر از p1080/FHD (1920×1080) بخرد، اما اگر با پرداخت مبلغ بیشتر مشکلی ندارید، رزولوشن K4 وضوح خوبی را در اختیارتان قرار می دهد، اما از لحاظ قیمتی، برای بسیاری کمی ناامید کننده است. در بخش پایانی این نوشته به چشمانداز این رشته در آینده در پرتو بررسیهای انجام شده خواهیم پرداخت.

وارد قسمت Settings شده و به بخش Update & Security بروید. به قسمت Device Manager بروید. قسمت Device Manager را باز کرده و درایور کارت گرافیک خود را پیدا کنید. کلیدهای Windows و X را به صورت همزمان فشار دهید تا منوی مربوط به آن باز شده و از طریق آن گزینه Device Manager انتخاب نمایید. برای اینکار تنها عبارت Device Manager را در قسمت Search تایپ کنید. به قسمت Device Manager رفته و درایور کارت گرافیک خود را پیدا کنید. گزینه Delete the driver software for this device را علامت زده و گزینه Uninstall را بزنید. بر روی آن کلیک سمت راست را زده و گزینه Uninstall را انتخاب کنید. به این ترتیب میتوانند تبلیغاتی درست مناسب شما پخش کنند و پرتوهای صوتی هولوسونیک (Holosonic) میتوانند پیامهای گفتاری و موزیکال را بدون ایجاد مزاحمت برای بقیه به سمت گوشهای شما ارسال کنند.

گزینه Display Adapter را یافته و بر روی آن کلیک سمت راست نمایید. سپس بر روی Display adapter properties کلیک کنید. بر روی گزینه Start Scan کلیک کنید تا مشکلات سیستم شما شناسایی شوند. مخصوصاً این روزها که همهگیری کرونا دانشآموزان و معلمان را خانهنشین کرده جای خالی فناوریهای آموزشی بر پایهی AI بیش از پیش احساس میشود. اما فراموش نکنید که در حال حاضر، بزرگترین جوامع برنامهنویسان هوش مصنوعی از زبان پایتون استفاده میکنند و شما اگر میخواهید تا به جدیدترین فناوریهای هوش مصنوعی دسترسی داشته باشید، باید به زبان پایتون و کتابخانههای هوش مصنوعی آن مسلط شوید. اگر چه یادگیری عمیق مبتنی بر تجربه – دادههای قبلیِ تولیدشده توسط محیط یا اطلاعاتِ تولیدشده بهوسیلهی خود سیستم – است، اما در آن از نشانههای دقیقی که مشخص میکنند چه چیزی درست و چه چیزی اشتباه است تا سیستم بتواند بهتنهایی نتیجهگیری کند، استفاده نمیشود.

بخوان  موقع خرید فرش به چه نکاتی توجه کنیم ؟ ویژگی ها، جنس فرش، شانه و تراکم و قالیشویی بانو

بهخاطر کاربردهای بسیار دادهکاوی و نیازی که در این حوزه احساس میشود بر تعداد شرکتهای داده کاوی در ایران روزبهروز افزوده میشود. ویندوز 10 نمی تواند مانیتور دوم من را پیدا کند : مشکلات مربوط به راه اندازی مانیتور دوم بسیار مرسوم هستند و بسیاری از کاربران گزارش داده اند که ویندوز 10 نتوانسته است مانیتور دوم را بیابد. چندین کاربر گزارش داده اند که ویندوز 10 قادر به شناسایی مانیتور دوم آنها در کنار لپ تاپ نبوده است. استفاده از مانیتور در انجام کارهای روزانه اداری بسیار بوده و این موضوع حتی با جانشین شدن لپ تاپ با سیستمهی کامپیوتری قدیمی نیز همچنان برقرار است. در ادامه دو مدل از برترین مانیتورهای اداری ال جی را معرفی کرده تا با مشخصات این محصول بیشتر آشنا شوید. اولین گوشی لیستمان را با مدل Virtue Signature Cobra آغاز میکنیم. این لپ تاپ ایسر از سری Nitro 5 است که اولین مدل های این سری در سال 2017 معرفی شده است.

پس از نصب به روز رسانی های ضروری، احتمالاً مشکل شما برطرف خواهد شد. این برنامه درایورهای نصب شده بر روی سیستم را با پایگاه داده ابری خود حاوی جدیدترین نسخه از درایورها مقایسه کرده و به روز رسانی های مناسب را به شما توصیه می کند. ویندوز شروع به جستجو برای یافتن به روز رسانی های موجود خواهد کرد. چون این یک مشکل درایور است، به روزآوری آن مشکلی ایجاد نخواهد کرد. یکی از پیشرفتهای ویژهای که کسبوکارها میتوانند داشته باشند، استفاده از Artificial Intelligence است که موجب تمایز و بهدنبال آن افزایش کارآمدی و سودآوری آنها میشود. هوش ساختگی میتواند در زمینه افزایش دقت و کیفیت در تولید، تسهیل و تسریع مواردی که قبلاً به آنها اشاره کردهایم، آموزش، ارائه و پیشنهاد موارد مختلف نیز نقش مهمی ایفا کند. هیوم کسی که میاندیشید، درک میتواند به اجزای ریزی تقسیمبندی شود؛ و حتی کانت که تمامی تجربهها را کنترل و با قوانین رسمی، تحلیل کرد.

در این روش، یک چهره را میتوان بصورت ترکیبی خطی از اجزای اصلی مدلسازی کرد. به عنوان مثالی دیگر برای این امر میتوان به شیوه کشف غذا توسط حیوانات اشاره کرد. با تمام این حرفها، آیا میتوان بهطورقطع گفت LaMDA خودآگاه نیست؟ شدت این نور به کیفیت ساخت مانیتور وابسته است اما در حال حاضر عملاً ساختن نمایشگر IPS بدون IPS Glow ممکن نیست. به علاوه، در این نوشتار زبانهای ساخت هوش مصنوعی و ابزارهای مورد نیاز آنها نیز مورد بررسی قرار گرفتهاند. برای نمونه یک هوش مصنوعی تشخیص عکس با استفاده از هزاران تصویر آموزش می بیند و برچسب مربوط به آبجکت هایی که در این تصاویر دیده میشود نیز در اختیارشان قرار داده می شود. بسیاری از کاربران گزارش داده اند که مانیتور دوم همواره دارای پرش می باشد. چندین کاربر گزارش داده اند که ویندوز 10 قادر به شناسایی مانیتور دوم نبوده است اما هنگامی که آخرین به روز رسانی های ویندوز را نصب کرده اند، مشکل برطرف شده است.

بخوان  انتخاب بهترین جراح شکم ابدومینوپلاستی بهترین جراح شکم | abdoplasty

بسیاری از کاربران گزارش داده اند که مانیتور دوم در ویندوز 10 آنها کار نمی کند. برای ادامه کار گزینه Yes را بزنید. بنابراین لازم است گزینه Update را چندین بار بزنید تا زمانی که تمامی اجزای آن نصب شوند. بنابراین بهتر است که ابتدا انتظارات خود از یک لپ تاپ و زمینه کاری خود را تعیین کرده و سپس برحسب بودجه، یک گزینهی مناسب انتخاب کنید. پردازنده مرکزی یا CPU رکن اصلی لپ تاپ است. این سیستم میتواند اطلاعات و دادهها را پردازش کند و منبع الهام اصلی این سیستم، سیستم عصبی انسان است. ولتاژ الکتریکی، طرح مادربورد، آداپتور داخلی و غیره، کابل LCD و درایو فلاپی به صفحه اصلی متصل هستند. به عنوان مثال، اگر برای مانیتور اول از کابل DVI و برای مانیتور دوم از کابل HDMI استفاده می کنید، سعی کنید این بار کابل HDMI را برای مانیتور اول و کابل DVI را برای مانیتور دوم بکار ببرید.

چگونه مانیتور دوم را به سیستم خود بشناسانید؟ نفوذ تکنولوژی در زندگی روزمره و کاربردهای متنوع آن در صنایع مختلف و کسب و کارها، آن را به بخشی جدایی­ناپذیری از زندگی مدرن تبدیل کرده است. در ضمن فراموش نکنید که داشتن درآمد دلاری داخل ایران از برنامه نویسی امری ممکن است، برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله استخدام برنامه نویس با حقوق دلاری را مطالعه کنید. در کنار خدمات اصلی، Cognizant توسعه سیستمهای پیچیده، پیادهسازی و نگهداری پکیجهای نرم افزاری سازمانی، انبار داده و هوش تجاری، تست و نگهداری برنامه، مدیریت زیرساخت و برون سپاری فرآیند کسب و کار را نیز در لیست خدمات خود جای داده است. پس از انتخاب گزینه های Extend یا Duplicate، مشکل به طور کامل برطرف شده و هر دو مانیتور بدرستی کار می کنند. این مشکلات معمولاً توسط درایورهای کارت گرافیک ایجاد می شوند اما نگران نباشید، راه حل های ساده ای وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند.

مطمئناً، برای اجرای برنامههای خود به سرعت نیاز دارید، اما همچنین عواملی مانند تصمیم گیری بین Mac یا PC، RAM، درایوها، نمایشگرها و دقت رنگ را دارید. این شبکهها در حقیقت مجموعهای از الگوریتمها هستند که دادهها را درست مانند مغز انسان پردازش میکنند. هوش مصنوعی فوقالعاده از حافظهی بیشتر و توانایی سریعتری برای پردازش و تحلیل دادهها و محرکها برخوردار خواهد بود از این رو، تواناییهای تصمیمگیری و حل مسئله هوش مصنوعی فوقالعاده به مراتب برتر از تواناییهای انسانها خواهد بود. رشد سریع هوش مصنوعی در دهه ۱۹۸۰ ادامه یافت. اگر به روز رسانی خاصی یافت شود، ویندوز آن را به صورت خودکار دانلود کرده و هنگامی که شما سیستم خود را راه اندازی مجدد می نمایید، نصب می کند.