ایلان ماسک برای شکست توئیتر دست به دامن شرکت‌های تبلیغاتی شد

شرکت‌های IAS و DoubleVerify که هر دو در نیویورک مستقر هستند، از فناوری مخصوصی استفاده می‌کنند که نشان می‌دهد تبلیغات دیجیتال توسط افراد واقعی مشاهده می‌شوند. تبلیغ‌کنندگان از این خدمات استفاده می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که تبلیغاتی که برای آن‌ها پول پرداخت می‌کنند توسط مشتریان بالقوه دیده می‌شوند و نه ربات‌های خودکار. البته شرکت‌های توئیتر، IAS و DoubleVerify در ارتباط با این موضوع فعلا اظهار نظری نداشته اند.

 



منبع بیشتر بخوانید


ایلان ماسک و توئیتر

ماسک قبل‌تر ادعا کرده بود که کاربران فعال روزانه قابل کسب درآمد توئیتر ۶۵ میلیون کمتر از آن چیزی است که توئیتر عنوان کرده بود. با این حال توئیتر گفته است که ادعا‌های خود را اثبات می‌کند.


ایلان ماسک که در تلاش است تا قرارداد خود برای خرید توئیتر را لغو کند. ایلان ماسک برای کناره گیری از این قرارداد به دنبال به دست آوردن اطلاعات بیشتری در مورد حساب‌های ربات و هرزنامه در توئیتر است.

به گزارش رویترز، بر اساس پرونده‌هایی که در دادگاه دلاور در روز پنجشنبه منتشر شد، ماسک به دنبال جمع آوری اسنادی از طریق شرکت‌های فناوری تبلیغاتی است. توئیتر از ایلان ماسک، مدیر اجرایی تسلا، به دلیل تلاش برای کناره‌گیری از قرارداد ۴۴ میلیارد دلاری شکایت کرده است در همین حال وکلای ماسک دو شرکت Integral Ad Science (IAS) و DoubleVerify را برای جمع آوری اسناد علیه توئیتر احضار کرده اند.

بخوان  موشک ناسا به سمت ماه پرتاب شد