اینستاگرام از کار افتاده و بسیاری از حساب‌های کاربری را به حالت تعلیق درآورده است – این چیزی است که ما می‌دانیم

ما می دانیم که برخی از شما در دسترسی به حساب اینستاگرام خود با مشکل مواجه هستید. ما در حال بررسی آن هستیم و از ناراحتی پیش آمده پوزش می خواهیم. #اینستاگرام پایین31 اکتبر 2022

بیشتر ببین

بیشتر ببین

اگر این پیام را دریافت کرده اید، تنها نیستید، اما به نظر می رسد اینستاگرام از این موضوع آگاه است.





منبع

توجه داشته باشید، نمایه خود ما در اینستاگرام به دلیل مشکلات امروزی قفل یا تعلیق نشده است، بنابراین به نظر می رسد که این اشکال به طور تصادفی حساب هایی را برای انجام این کار انتخاب می کند.

یک صید جالب از مت ناوارا در توییتر (در برگه جدید باز می شود) – اینستاگرام اوایل امروز یک به‌روزرسانی را برای «رفع اشکال» منتشر کرد. آیا این می تواند به آنچه برخی از کاربران در حال حاضر تجربه می کنند مربوط باشد؟

حلقه و پست اینستاگرام

(اعتبار تصویر: TechRadar)

ما می دانیم که برخی از شما در دسترسی به حساب اینستاگرام خود با مشکل مواجه هستید. ما در حال بررسی آن هستیم و از ناراحتی پیش آمده پوزش می خواهیم. #اینستاگرام پایین31 اکتبر 2022

ما از متا شنیدیم که آیا به روز رسانی برای این مشکل وجود دارد، و از اوایل امروز به توییت بالا هدایت شدیم.

بیشتر ببین

این از تیم ارتباطات در اینستاگرام در بریتانیا ارسال شده است، جایی که او بیان می‌کند که «مرتبط با یک مشکل فنی است که در داخل برنامه اتفاق می‌افتد» و در حال بررسی است.

بخوان  اخترشناسان احتمالا داده‌های "جیمزوب" را اشتباه تفسیر می‌کنند

پس از خبرهایی که اوایل امروز منتشر شد مبنی بر اینکه ایلان ماسک، مدیر عامل توییتر، می‌خواهد برای تیک آبی هزینه بپردازد، و اکنون اینستاگرام از کار افتاده است، آیا می‌توانیم به زودی شاهد هت تریک باشیم که یک پلتفرم اجتماعی دیگر با مشکل مواجه شود؟

در حال حاضر، یک رویکرد وجود ندارد، این یک رویکرد انتظار و دیدن است، و این می‌تواند برای بسیاری از کسانی که می‌خواهند با طرفداران خود ارتباط برقرار کنند، اما حساب کاربری خود را مسدود کرده‌اند، اضطراب‌آور باشد.

فیس بوک متوقف می شود؟

ویرایشگر ما برای سبک زندگی، جوزی واتسون (در برگه جدید باز می شود) به نکته جالبی از این برزخ اشاره کرد که در آن هیچ کس نمی داند چه اتفاقی می افتد و آیا در حال حاضر مشکل در حال رفع است یا خیر.

اینستاگرام در iOS 5 ساعت پیش به‌روزرسانی برنامه‌ای را برای رفع اشکال منتشر کرد، مطمئن نیستم که آیا این همان چیزی است که مشکلات امروز را ایجاد کرده است pic.twitter.com/5iQnNH5WcF31 اکتبر 2022

برای کمک به توضیح این موضوع، در اینجا ویدئویی از سال 2019 وجود دارد که در آن به مزایای حالت تاریک پرداختیم.

Snapchat متوقف می شود؟

من فکر می‌کردم که این تشبیه خوبی بود – اگر باران ببارد، پناهگاهی پیدا می‌کنید، و در مورد پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی هم همین‌طور است.

بنابراین، هنوز به‌روزرسانی به‌روزرسانی نشده است، اما اگر چیز دیگری شنیدیم به شما اطلاع خواهیم داد.

(اعتبار تصویر: Cameron V – LinkedIn)

این نمونه ای از @QueenVIP8 است که نشان می دهد چگونه حساب اینستاگرام او به طور ناگهانی و بدون دلیل قفل شد.

@instagram چه خبر است؟ حساب من به معنای واقعی کلمه بدون هیچ دلیلی به حالت تعلیق درآمد، من هیچ دستورالعمل انجمن را نقض نکردم، و وقتی سعی می کنم کد را تأیید کنم، فقط یک خطای بارگیری به من می دهد. آیا کس دیگری هم این مشکل را دارد؟ #اینستاگرام #instagramdown pic.twitter.com/2ORKRtu0z731 اکتبر 2022

اگر یکی پایین بیاید، به سراغ دیگری بروید تا ببینید آیا کسی دیگر در طوفان گرفتار شده است یا خیر.

تصویری از ایلان ماسک که توسط thongyhod کشیده شده است که در حال گیج شدن در افتادن لوگوهای توییتر است.

(اعتبار تصویر: Shutterstock / thongyhod / Twitter)

همانطور که منتظر شنیدن راه حلی برای این مشکل هستیم، به ما یادآوری شد که چگونه حالت تاریک برای اینستاگرام و سایر برنامه‌ها از سال 2018 به بعد وارد شد و چگونه به چشمان ما کمک می‌کرد در حالی که فید خود را در رختخواب مرور می‌کردیم.

به این ترتیب موضوع کشف شد – کاربران بی‌شماری متوجه شدند که تعداد فالوورهای آنها به سرعت کاهش می‌یابد، و در نهایت دیگران در توییتر به اشتراک می‌گذارند که چگونه حساب کاربری آنها بدون دلیل تعلیق می‌شود.

در حالی که هیچ خبری از رئیس اینستاگرام وجود ندارد، آدام موسری (در برگه جدید باز می شود) با این حال، ما منتظر پاسخگویی از شرکت در مورد زمان حل شدن این مشکل هستیم.

همه ما به توییتر می آییم تا تأیید کنیم اینستاگرام از کار افتاده است #instagramdown pic.twitter.com/DT6BthlNDK31 اکتبر 2022

مجدداً، اگر فقط یک بار در روز اینستاگرام را برای تماشای تصاویر سگ باز می کنید و از خود می پرسید که چرا قفل شده اید، نترسید – این یک اشکال است و اینستاگرام آگاه است.

شاد باشید – به نظر می رسد اینستاگرام در حال بررسی این موضوع است. بهترین کار این است که یک نوشیدنی بخورید، و امیدوارم وقتی برگشتید، همه اینها از بین برود.

بیشتر ببین