اینستاگرام بالاخره به سازندگان کمک خواهد کرد تا بفهمند چرا در حال شکست هستند

برای به‌روزرسانی آینده، نکاتی در مورد گسترش وضعیت حساب به سایر ویژگی‌ها مانند عملکرد جستجو و آموزش سازندگان در مورد نحوه دسترسی بهتر به غیرفالوورها وجود دارد.

اینستاگرام ویژگی وضعیت حساب خود را به‌روزرسانی می‌کند تا به حساب‌های تجاری و سازندگان اطلاع دهد که چرا برخی از پست‌های آن‌ها سرکوب می‌شوند زیرا هدف آن شفاف‌سازی بیشتر با کاربران است.

و به محض اطلاع، به سازندگان این فرصت داده می‌شود که اگر فکر می‌کنند اینستاگرام در پرچم‌گذاری آن محتوا کمی بیش از حد متحمل شده است، پست توهین‌آمیز را ویرایش یا حذف کنند یا درخواست تجدیدنظر کنند. تیم بررسی قبل از تصمیم گیری جدید، پست مذکور را از نزدیک بررسی خواهد کرد. اگر آشنا به نظر می‌رسد، به این دلیل است که حساب‌های معمولی از زمان راه‌اندازی وضعیت حساب در اکتبر 2021، می‌توانستند محتوای پرچم‌گذاری‌شده را جذب کنند.

در سال گذشته اقدامات شخص ثالثی برای اصلاح این مشکل انجام شده است. قابل توجه ترین مورد زمانی بود که اتحادیه اروپا تصویب کرد قانون خدمات دیجیتال، که غول‌های فناوری مانند متا را مجبور می‌کند تا نحوه عملکرد الگوریتم‌های توصیه‌شان را فاش کنند. با این حال، این قانون تا سال 2024 اجرایی نخواهد شد، بنابراین ابزارهای شخص اول محدود باقی خواهند ماند.

اما ابزارهای شخص ثالث وجود دارد. TechRadar را که اخیراً به روز شده است، بررسی کنید بهترین ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی در سال 2022. آنها راه خوبی برای زمان ارسال محتوا هستند تا بتوانید درگیر شدن مخاطبان بالایی داشته باشید.





منبع

در این اطلاعیه، اینستاگرام بیان می‌کند که درک این موضوع برای حساب‌های کاربری چقدر ناامیدکننده است که چرا آن‌ها تعاملی را که قبلا داشتند، دریافت نمی‌کنند. این واقعاً هدف این به‌روزرسانی است: رفع سردرگمی. الگوریتم‌های رسانه‌های اجتماعی منبع مکرر ناامیدی برای بسیاری از تولیدکنندگان محتوا هستند. نحوه کار این الگوریتم ها یک راز کاملا محافظت شده است. به عنوان مثال، اگر زمان کافی را در یوتیوب صرف کنید، در نهایت با سازنده‌ای مواجه می‌شوید که از او شکایت می‌کند درک چقدر سخت است آنچه توصیه یا سرکوب می شود

بخوان  هدایت میکروبهای سرطانکش با آهنربا

این حساب‌ها اکنون می‌دانند که کدام یک از پست‌هایشان توسط الگوریتم اینستاگرام به افراد غیرفالوور در بخش‌های دیگر پلتفرم «واجد شرایط توصیه» است. این شامل مکان‌هایی مانند صفحه کاوش، حلقه‌ها و توصیه‌های In-Feed می‌شود. از طرف دیگر، اینستاگرام همچنین با توضیح اینکه چگونه، به عنوان مثال، دستورالعمل‌های انجمن را نقض می‌کند، به حساب‌ها اطلاع می‌دهد که چرا محتوای آنها توصیه نمی‌شود. طبق اعلامیه (در برگه جدید باز می شود). این اطلاعات را نیز می توان در یافت صفحه سازندگان اینستاگرام (در برگه جدید باز می شود); فقط جلوتر و مرکزتر از قبل است.