این به‌روزرسانی مایکروسافت اکسل باید در نهایت باعث شود تیم شما به درستی با هم کار کنند

به‌دلیل به‌روزرسانی جدید، اشتراک‌گذاری کار در یک پروژه مایکروسافت اکسل در تیم شما به زودی بسیار آسان‌تر خواهد شد.

نرم‌افزار صفحه‌گسترده ویژگی جدیدی را برای همه کاربران ارائه می‌کند که می‌گوید با استفاده از “@mentions” همکاری را راحت‌تر از همیشه می‌کند.



منبع

این به روز رسانی جدیدترین نسخه مایکروسافت اکسل است زیرا به نظر می رسد به تشویق همکاری آنلاین بیشتر بین تیم ها در عصر کار ترکیبی کمک کند.

همکاری در صفحه‌گسترده مایکروسافت اکسل اغلب می‌تواند ناخوشایند باشد، به‌ویژه زمانی که تیم‌ها در مناطق زمانی یا مکان‌های مختلف، همگی به فایل مرکزی یا اصلی وارد می‌شوند که اغلب تغییر می‌کند و نیاز به توجه مداوم دارد.

در ورودی در نقشه راه رسمی مایکروسافت 365 (در برگه جدید باز می شود)، این شرکت خاطرنشان می کند که @mention همچنین می تواند برای “ایجاد، اختصاص و ردیابی وظایف در کتاب کار شما” استفاده شود.

مایکروسافت اکسل @ منشن

این ورودی می‌گوید که اگرچه تاریخ دسترسی عمومی این ویژگی اکتبر 2022 بود، اما اکنون فقط در حال عرضه است، به این معنی که همه کاربران باید در نهایت بتوانند به آن دسترسی داشته باشند – اگرچه فقط کاربران اکسل دسکتاپ فعلاً این ویژگی را دریافت خواهند کرد.

بخوان  طرح مفهومی جالب هنگ کنگ برای تراموا

این شرکت همچنین اخیراً امکان افزودن هایپرلینک به نظرات اضافه شده به صفحات گسترده را به جای نیاز به کپی و چسباندن از متن ساده مانند قبل در نظر گرفته است.

یکی از منظره رایج برای کاربران رقیب نرم‌افزار اداری بزرگ مایکروسافت، Google Workspace، @ منشن به کاربران این امکان را می‌دهد تا همکاران یا همکاران خود را چه در سازمان و چه در خارج از آن تگ کنند. این تگ‌ها می‌توانند درخواست ویرایش، افزودن اطلاعات بیشتر یا فقط توضیح در مورد یک نقطه خاص باشند.