این به‌روزرسانی Microsoft Outlook for Web می‌تواند از شکست ایمیل‌های شرم‌آور برای همیشه جلوگیری کند

سرویس گیرنده ایمیل اعلام کرده است که ویژگی حذف کپی تماس خود را در برنامه وب Outlook (OWA) راه اندازی می کند، امیدواریم که سردرگمی را کاهش دهد و مطمئن شود که پیام های شما در مکان مناسب قرار می گیرند.



منبع

به لطف به‌روزرسانی جدید Microsoft Outlook، مطمئن شوید که ایمیل‌های شما به شخص مناسب می‌رسند، به زودی بسیار آسان‌تر خواهد بود.

Microsoft Outlook همچنین در حال برنامه‌ریزی است تا یافتن اسناد مهم جلسه مانند ضبط‌ها، رونویسی‌ها و دقیقه‌ها را از درون خود سرویس گیرنده ایمیل، بدون نیاز به انتقال به سایر برنامه‌ها، آسان‌تر کند.

همانطور که برای OWA طراحی شده است، این به روز رسانی ابتدا برای کاربران وب Outlook و Office 365 ارائه می شود، اما ممکن است به زودی برای سایر کاربران نیز عرضه شود. این به‌روزرسانی هنوز به‌عنوان «در حال توسعه» فهرست شده است، اما تاریخ دسترسی عمومی آن سپتامبر 2022 است، به این معنی که به زودی برای کاربران سراسر جهان منتشر خواهد شد.

در این نوشته آمده است: “مردم در مرکز زندگی ما هستند و ما هر ارتباط دیجیتالی را از طریق مخاطبین شروع می کنیم.” نقشه راه مایکروسافت 365 (در برگه جدید باز می شود) برای آپدیت بخوانید “از این رو، یک لیست تماس تمیز و به روز برای همکاری و بهره وری بهتر بسیار مهم است.”

بخوان  شیمیدانان مولکول با طراحی طراحی شده اند
این شرکت امیدوار است که این به معنای پایان دادن به تکرار تماس در دفترچه آدرس OWA شما باشد، بدون اینکه کاربران مجبور باشند خودشان اقدام فوری انجام دهند.

این به‌روزرسانی جدیدترین نسخه از سری انتشارات Microsoft Outlook است زیرا به نظر می‌رسد برای کاربران در همه جا مفید و مرتبط باقی بماند.

این شامل یک ارتقاء اخیر است که به اطمینان از حفظ اطلاعات حساس در حلقه های مناسب کمک می کند، زیرا Outlook اکنون به طور خودکار حساسیت ایمیل را با برچسب اعمال شده روی پیوست ها مطابقت می دهد.