این فیلترهای جدید Google Meet مانند چیزی از بدترین کابوس شما هستند

ما نمی گوییم که فیلترهای جدید بد هستند (آنها واقعاً هستند)، فقط بهترین کار این است که بتوانیم از جلسه گزارش درآمد Q4 در یک سال رکود عبور کنیم بدون اینکه روسای ما تنش را با کمی سرگرمی اجباری بشکنند.



منبع

اگر اصرار دارید که شادی بی حد و حصر خود را وارد کنید ترکیبی جلسه، شما می توانید این اثرات را با بقیه آنها در زیر پیدا کنید پانل جلوه ها در Google Meet (در برگه جدید باز می شود)، قبل و بعد از جلسه قابل دسترسی است.

اوه ارباب نه

خوشبختانه، کنترل‌های مدیریت برای صرفه‌جویی در روز، با قابلیت کنترل اینکه آیا تأثیرات در یک سازمان قابل دسترسی هستند یا خیر، اینجا هستند. آنها به طور خودکار برای کاربران Google Workspace Education خاموش هستند، اما به طور پیش‌فرض برای کاربران سایر کاربران طرح Google Workspace، که آنچه را که لیاقتشان را دارند، دریافت می‌کنند.

گوگل میت به دلایلی از سه فیلتر چهره جدید برای خود رونمایی کرده است کنفرانس ویدیویی نرم افزار، و همه آنها، بدون استثنا، بسیار بیهوده هستند.

این جلوه‌های عجیب و غریب و ناراحت‌کننده در نهایت چیزی است که Google Meet ارائه می‌کند. همچنین پس‌زمینه‌های مجازی وجود دارد که به کاربران اجازه می‌دهد وانمود کنند که در ساحل یا در میان کولاک مشغول به کار هستند، و حتی تاری‌های ساده‌ای نیز وجود دارد که به کاربران اجازه می‌دهد آشفتگی را در اتاق‌های کاری شلوغ خود پنهان کنند.

به ازای یک اعلامیه (در برگه جدید باز می شود) بر روی Google Workspace به‌روزرسانی‌های وبلاگ، کاربران Google Meet اکنون می‌توانند، اگر بخواهند، انتخاب کنند که یک کله یا توت فرنگی برای سر داشته باشند، یا به عنوان خرگوش در اتاقک اداری قرار بگیرند.

بخوان  وقتی‌ها حیاتی هستند، په‌پادها ناجی جان انسان می‌شوند