ای کاش می توانستید آن متن را تغییر دهید؟ واتس اپ به کاربران امکان ویرایش پیام ها را می دهد

به گفته شرکت متا، مادر فیسبوک، قابلیت ویرایش پیام‌ها در سراسر جهان آغاز شده است و در هفته‌های آینده برای همه کاربران در دسترس خواهد بود.

اپل سال گذشته قابلیت ویرایش و عدم ارسال iMessages بین آیفون‌ها را در ارتقای سیستم خود فاش کرد. این شرکت گفت، کسانی که در انتهای گیرنده هستند می بینند که یک پیام ارسال نشده و تاریخچه ویرایش وجود دارد.

برای اصلاح یک متن، پیام ارسال شده را فشار داده و نگه دارید و “ویرایش” را انتخاب کنید. واتس‌اپ می‌گوید پس از تغییرات، «ویرایش شده» را نمایش می‌دهد، اما افرادی که پیام را دریافت می‌کنند نمی‌توانند تاریخچه ویرایش را ببینند.

© 2023 آسوشیتدپرس. تمامی حقوق محفوظ است. این مطالب را نمی توان بدون اجازه منتشر کرد، پخش کرد، بازنویسی کرد یا دوباره توزیع کرد.

ای کاش می‌توانستید آن پیام متنی بداخلاقی را که به تازگی فرستاده‌اید، بازنویسی کنید؟

ای کاش می توانستید آن متن را تغییر دهید؟  واتس اپ به کاربران امکان ویرایش پیام ها را می دهد

برنامه ارتباطات واتس اپ در 10 مارس 2017 در یک گوشی هوشمند در نیویورک دیده می شود. واتس اپ به کاربران این امکان را می دهد که این کار را برای 15 دقیقه اول پس از ارسال پیام انجام دهند. برنامه چت محبوب دوشنبه، 22 مه 2023، در یک پست وبلاگی اعلام کرد که کاربران می توانند غلط املایی را تصحیح کنند، جزئیات بیشتری را اضافه کنند یا آنچه را که پیام داده اند تغییر دهند. اعتبار: AP Photo/Patrick Sison, File

نقل قول: ای کاش می توانستید آن متن را تغییر دهید؟ واتس‌اپ به کاربران امکان ویرایش پیام‌ها را می‌دهد (2023، 23 می) بازیابی شده در 23 مه 2023 از

این برگه یا سند یا نوشته تحت پوشش قانون کپی رایت است. به غیر از هرگونه معامله منصفانه به منظور مطالعه یا تحقیق خصوصی، هیچ بخشی بدون اجازه کتبی قابل تکثیر نیست. محتوای مذکور فقط به هدف اطلاع رسانی ایجاد شده است.





منبع

واتس اپ به کاربران این امکان را می دهد که این کار را تا 15 دقیقه پس از ارسال پیام انجام دهند. اپلیکیشن چت محبوب روز دوشنبه در یک پست وبلاگی اعلام کرد که کاربران می توانند غلط املایی را تصحیح کنند، جزئیات بیشتری را اضافه کنند یا آنچه را که برای دوستان، خانواده و همکاران ارسال کرده اند تغییر دهند.

بخوان  پرتاب ۲ ماهواره ویژه ایرانی در پایگاه فضایی روسیه در خرداد سال آینده