بانک اطلاعات و لیست شرکت ها و کارخانجات شیشه ساختمانی

بانک اطلاعات و لیست شرکت ها و کارخانجات شیشه ساختمانی

این شیشه‌ها در انواع رنگ‌های گوناگون تولید می‌شن ، و از لحاظ کیفیت بدلیل قابلیت سکوریت شدن از استحکام بالائی برخوردارن. شیشه‌های رنگی ترنسپرنت در واقع با استفاده از نوعی لیبل رنگی که‌بر سطح شیشه چسبانده می‌شه ، به‌صورت رنگی در میان. لیبل‌های ترنسپرنت با لایه‌ای از یک چسب نازک بر روی شیشه‌های مختلف قابل نصب هستن.

  • تولید کننده لولا شیشه سکوریت 101،102،103،104 با روکش استیل و قابلیت تنظیم بدونه باز کردن لولا استفاده از بهترین نوع شمش المینیوم تقویت پیم لولا 101 و استفا…
  • قیمت شیشه ساختمانی براساس اینکه چه نوعی باشند و چه کاربری هایی دارند متفاوت است مثلا شیشه های تکجداره که برای روشنایی بین اتاق ها، گلخانه، رومیزی ها، میز ناهارخوری و کمدها مورد استفاده قرار می گیرند ارزان ترند.
  • یکی از فراورده های شیشه فلوت، شیشه آینه ای می باشد که با ماده پوششی که روی شیشه فلوت قرار می گیرد خاصیت انعکاسی به خود می گیرد.
  • کاربرد شیشه ساختمانی در حمام و سرویس بهداشتی نیز موجب زیبایی بیشتر و فضای مدرن در دکوراسیون داخلی شده و فضای کوچک را بهینه تر می کند.

مجموعه نگین شرق با ارائه فناوری های روز جهانی در طراحی و اجرای محصولات خود بر آن است تا نه تنها زیبایی ساختمان ها بلکه آسایش و ایمنی ساکنین را تامین نماید. گروه کارخانجات شیشه خراسان همواره به دنبال ارتقاء کیفیت محصولات خود از طریق به کارگیری به روزترین و کارآمد ترین تجهیزات و تکنولوژی تولید می باشد. شیشه های سان انرژی نیز مانند شیشه های پلنی بل جی عایق حرارت و امواج مادون قرمز می باشند . خاصیت مهم دیگر این نوع شیشه ها عایق بودن در برابر اشعه مضر ماوراء بنفشنور خورشید میباشد.

بخوان  اینترنت (internet) چیست؟ 1 بیتی

تولید انواع شیشه دو جداره صنعتی

خط تولید شیشه نگین شرق همگام با تکنولوژی روز دنیا ابزار آلات خود را به روز می نماید و یکی از ماندگارترین خط تولید شیشه است که می تواند یا کیفیت ترین شیشه ها را تولید نماید. چنان چه اندازه شیشه درخواستی با استانداردها یکی نباشد و ابعاد شیشه درخواستی بزرگتر باشد ،کارخانه شیشه بعد از ارائه اندازه های مشخص و دقیق، اقدام به ساخت و تولید شیشه ها در ابعاد استاندارد می نماید. کارخانه شیشه مشهد نگین شرق از با کیفیت ترین مواد اولیه تولید شیشه و جدیدترین کوره ها استفاده می نماید.

طلق مصرفي در توليد اين شيشه بر اساس جدول ميزان جذب اشعه UV مي تواند اشعه مضر فرا بنفش نور خورشيد را برمبناي ضخامت طلق به ميزان 81 الي 98 درصد جذب نموده و مانع از رنگ پريدگي تدريجي پارچه ها، فرشها و مبلمان شود. مبناي ساخت شيشه هاي چند جداره، تعبيه فضاي خالي بين چند لايه شيشه است. شيشه دوجداره يا سه جداره از دو يا سه لايه شيشه که بواسطه وجود اسپيسر (جداکننده) از هم فاصله دارند توليد شده و درون اسپيسر يا جداکننده با يک ماده رطوبت گير زیماکو پر ميشود. ساختمان سازي بدون ايجاد تغيير در ميزان عبور نور و يا کاهش ديد براي سازههاي بدون قاب، مانند در ورودي و يا هر مکاني که احتمال صدمه ديدن افراد وجود داشته باشد، قابل استفاده است. همسو با توليد شيشه سکوريت، شرکت شيشه قزوين جهت صرفه جويي در مصرف انرژي، کاهش آلودگي صوتي و ايجاد آرامش براي ساکنين اقدام به توليد شيشه عايق (چند جداره) نيز نموده است. فروش اقساطی در این مجموعه از فعالیت های نوین آنلاین در زمینه فروش انواع شیشه جام و ملزومات وابسته به آن می باشد.

بخوان  ماهان فن کویل نصب دریچه و کانال جهت کنترل ورود و خروج هوا

مدیرفروش تهران – خانم مهندس طوسی

شیشه لمینت هم مقاومت بالایی دربرابر شکستن دارد و هم بدلیل وجود لایه PVB میانی، در هنگام شکستن با الگویی عنکبوتی شکسته و قطعات شیشه شکسته فرو نمی ریزد. معمولا درمکان هایی که ریزش قطعات شیشه موجب آسیب می شود و همچنین درجاهایی که نیاز به مقاومت بالایی میباشد، از شیشه لمینت استفاده می شود. شیشه فلوت در ضخامتهای مختلف از 2 میلی متر تا بیش از20 میلی متر تولید و عرضه می شود .

که‌در این میون ، انواع ساخته‌شده از شیشه منحنی زیباترین و شیک‌ترین طرح‌های موجود هستن. یکی از تاثیر گذارترین موارد قیمت نهایی در کارخانه شیشه خم جنس شیشه‌ای هستش‌که انتخاب می‌کنی. برای مثال سفارش شیشه خم پنجره در ابعاد واحد و بدون رنگ با جنس فلوت قیمت متفاوتی داره تا همون سفارش با جنس سوپرکلیر . برای اطلاع دقیق از قیمت‌ها و دریافت مشاوره خرید ، پیشنهاد می‌شه با مشاورین متخصص شرکت فرکو تماس بگیری. شیشه ساختمانی از محصولات کارخانه های ایران از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند که همین امر باعث صادارت و اختصاص دادن بازار بزرگی از اروپا برای این محصول شده است.

شیشه ترشی با بهترین قیمت