باگ جدید توئیتر باعث نگرانی بسیاری از کاربران شده است

توئیتر به تازگی از وجود باگی خبر داده که بر روی حساب‌های تعداد نامشخصی از کاربرانی که تصمیم به بازنشانی رمز عبور خود گرفته‌اند، تاثیر می‌گذارد. به گفته این شرکت، اشکال مورد نظر باعث شد کاربران توئیتر نتوانند پس از شروع بازنشانی رمز عبور، از حساب‌های خود در همه دستگاه‌هایشان خارج شوند.

توئیتر می‌گوید به‌طور فعالانه برخی از کاربران را در نتیجه باگ خارج می‌کند. این شرکت این مشکل را به «تغییر سیستم‌هایی که رمز عبور را بازنشانی می‌کنند» نسبت داد که در مقطعی در سال ۲۰۲۱ رخ داد. سخنگوی توئیتر از توضیح بیشتر درباره زمان انجام این تغییر یا اینکه دقیقا چه تعداد از کاربران تحت تاثیر قرار گرفته‌اند، خودداری کرد.

بیشتر بخوانید 


منبع:engadget



منبع

افشای این رویداد توسط توئیتر در حالی صورت می‌گیرد که این شرکت به دلیل افشاگری رئیس سابق امنیتی خود که آن را به اقدامات امنیتی متهم کرده بود، در حال فروپاشی است. توئیتر تاکنون از پرداختن به جزئیات درباره این ادعا‌ها خودداری کرده است و دلیل آن نیز دعوای حقوقی مداوم خود با ایلان ماسک است. ماسک از اتهامات افشاگر در پرونده حقوقی خود استفاده می‌کند تا از معامله ۴۴ میلیارد دلاری خود برای خرید توئیتر خارج شود.


در حالی که توئیتر بیان می‌کند که این باگ آسیبی را متوجه کاربران تحت تاثیر، نمی‌کند اما این خبر می‌تواند برای افرادی که از دستگاه‌های مشترک استفاده کرده‌اند یا در سال گذشته با یک دستگاه گمشده یا دزدیده شده مئاجه بوده‌اند، نگران‌کننده باشد.

توئیتر در این باره توضیح داد که اگر به طور فعال رمز عبور خود را در یک دستگاه تغییر داده‌اید، اما همچنان یک حساب باز دیگر در دستگاه دیگری داشته‌اید، ممکن است آن حساب بسته نشده باشد.

بخوان  شگفتی ستاره شناسان از رصد نوری به درخشندگی یک کوادریلیون برابر نور خورشید