باگ iOS 16.1 که به‌طور تصادفی وای‌فای را قطع می‌کند، صاحبان آیفون را مجبور به کندن مو کرده است

و در واقع این (در برگه جدید باز می شود): “من این مشکل را دارم و فوق العاده ناسازگار است. چیزهایی مانند مرورگر من همچنان کار خواهند کرد، اما Zoom/Google Meet/و غیره. کار را متوقف کنید مگر اینکه اتصال وای فای را قطع کنم و فقط با 5G تماس برقرار کنم.


تجزیه و تحلیل: یک اشکال خسته کننده، اما راه حل های بالقوه ای وجود دارد

مانند MacRumors (در برگه جدید باز می شود) این مشکل شامل قطع تصادفی اتصال بی‌سیم پس از به‌روزرسانی به iOS 16.1 است، مشکلی که کاربران در سراسر توییتر و ردیت از آن شکایت دارند، و مردم از آن شکایت دارند. انجمن پشتیبانی اپل (در برگه جدید باز می شود) هم.





منبع

رایج‌ترین درمان تئوری‌شده این است که شبکه Wi-Fi را فراموش کنید، سپس آن را دوباره اضافه کنید – برخی می‌گویند این برای حل مشکل کار می‌کند، اما برخی دیگر نشان می‌دهند که برای آنها تفاوتی ایجاد نکرده است. اگر با این معمای خاص Wi-Fi روبرو هستید، ارزش یک چرخش را دارد.

بخوان  هشدارها درباره سقوط‌های فضایی روی زمین

با هر شانسی، این چیزی است که اپل به عنوان یک اولویت به آن نگاه می کند، اما در این بین، راه حل های پیشنهادی وجود دارد.

نظریه دیگری که ما داریم مشاهده گردید (در برگه جدید باز می شود) این است که به Settings / Privacy & Security / Location Services / System Services بروید و سپس کلید Networking & Wireless را خاموش کنید.

یا این (در برگه جدید باز می شود): «در حال تماشای NBA بودم و پخش جریانی خوب بود زیرا روی ATV4K سیم‌کشی شده بود. اما iPad و iPhone من دسترسی Wi-Fi را از دست دادند. و من در چند قدمی روتر بودم. عجیب بود چون ISP مشکلی نداشت. روتر راه اندازی مجدد شد و همه چیز خوب بود.

به نظر می رسد که iOS 16.1 دارای یک باگ است که باعث می شود اتصالات Wi-Fi برای کاربران آیفون و آیپد بسیار پوسته پوسته شود، حداقل طبق گزارش های متعدد آنلاین.

بین تصادفی بودن قطع‌ها و روشی که مشکلات به شیوه‌های کمی متفاوت انجام می‌شوند، این موضوع عجیبی است.

همچنین توجه داشته باشید که برخی از کاربران مشاهده می‌کنند که این نقص در نسخه بتای iOS 16.1 ظاهر می‌شود – که خیلی تعجب‌آور نخواهد بود، اگرچه امیدوارید این مشکل برطرف شود – یا حتی قبل از iOS 16.0 در چیزی که به نظر می‌رسد موارد نادر بنابراین، اگر gremlin قبلاً ظاهر شده است، به نظر می رسد iOS 16.1 اوضاع را به نوعی بدتر کرده است.

در عین حال، یکی از راه‌حل‌های ذکر شده شما را درگیر می‌کند، اگرچه بسیار شبیه خود قطع‌ها، چه کار کنند یا نه، به نظر تصادفی است.

بخوان  خداحافظ آریان 5 ! - ایسنا