بررسی گوگل و اپل در کره جنوبی بخاطر نقض قانون

MacRumors خاطرنشان کرد که تاخیر در ارتباط با تغییرات ممکن است در مورد اپل، نقش داشته باشد. چون در حالی که این قانون (بازبینی قانون تجارت مخابرات) در ماه مارس اجرایی شد، اپل تا اواخر ژوئن به توسعه دهندگان اطلاع نداد. گوگل نیز در نوامبر سال گذشته به توسعه دهندگان اندروید هشدار داد.

برنامه های گوگل و اپل

هنوز مشخص نیست که چگونه این شرکت‌ها ممکن است قانون را نقض کرده باشند، اما این چیز جدیدی نیست و بار‌ها اتفاق افتاده که شرکت‌های بزرگ فناوری، بی توجه به قوانین کار خودشان را می‌کنند.

رگولاتور‌ها گفتند که بازرسی شرکت‌های دیجیتال را از ۱۷ مه آغاز کردند و به اندازه کافی متوجه شدند که ممکن است هر سه شرکت، قوانین کره را نقض کرده باشند.

گوگل در بیانیه‌ای در این باره، به رویترز گفت که به همکاری با KCC ادامه می‌دهد و با دولت و توسعه‌دهندگان برای پیروی از قانون همکاری دارد.

شرکت‌های اپل و گوگل در پی نقض قانون کره جنوبی مبنی بر اجازه پرداخت شخص ثالث، در حال حاضر با بررسی دقیق مواجه شده اند. رویترز گزارش می‌دهد که کمیسیون ارتباطات کره (KCC) اپل، گوگل و One Store را به دلیل نقض احتمالی قانون پرداخت درون برنامه‌ای بررسی خواهد کرد.

این قانون جریمه‌هایی را تا دو درصد از متوسط درآمد سالانه برای مشاغل مرتبط مجاز می‌کند. مقامات انتظاری برای جریمه‌های احتمالی نداشتند، اما این فروشگاه ها، بنگاه‌های تولید پول هستند.


بیشتر بخوانید




منبع

بخوان  کشف سنگین‌ترین عنصر تاریخ در یک سیاره فراخورشیدی