برنامه‌هایی که عکس‌های قدیمی را زنده می‌کنند

۲- Photos Revive

عکس ها، در واقع یادگاری از گذشته به شمار می‌روند که یادآور اوقات خوشی هستند که ما با گذشتگانمان و یا خانواده و دوستانمان گذرانده ایم. بسیاری از افراد آلبوم‌های قدیمی دارند که با علاقه زیادی آن‌ها را نگهداری می‌کنند و به هنگام دلتنگی آن‌ها را درآورده وبه آن‌ها نگاه می‌اندازند. اما متاسفانه این تصاویر به مرور زمان دچار پارگی و یا آسیب دیدگی می‌شوند که بازگرداندن آن‌ها به حالت اولیه امری دشوار به نظر می‌رسد.

این برنامه نیز تا حد امکان اجازه رنگی کردن تصاویر را با کمک کاربر می‌دهد. این برنامه تعدادی داده از شما می‌خواهد که بایستی وارد کنید و سپس تصاویری را که می‌خواهید به دلخواه تنظیم خواهید کرد.

منبع: پایگاه صدی البلد



منبع

۳- Retouch Pilot Lite

برنامه فوتواسکن شرکت گوگل با استفاده از دوربین گوشی شما، از یک فناوری اسکن هوشمند بجای اسکنر فیزیکی استفاده می‌کند و قادر است تا لبه‌های تصویر را تشخیص داده و بطور خودکار برش دهد و تصاویر را تصحیح کند.

این برنامه نیز یک برنامه روتوش عکس است که دارای ویژگی‌های زیادی است. شما می‌توانید خراش ها، لکه‌ها و گرد و غبار‌های کوچک را از روی عکس‌های قدیمی پاک کنید و استفاده از آن برای مبتدیان آسان است و زمان زیادی را نمی‌گیرد و از تمام ویندوز‌ها نیز پشتیبانی می‌کند.

۱- PhotoScan by Google

اگرچه چنین عکس‌هایی را نمی‌توان به طور کامل بازیابی کرد؛ اما برخی برنامه‌ها وجود دارند که اجازه می‌دهند تا این تصاویر به شکل سابق خود بازگردند. در این جا قصد داریم ۳ عدد از این برنامه‌ها را به شما معرفی کنیم:

بخوان  ایلان ماسک استارتاپ xAI را راه اندازی کرد تا طبیعتاً جهان هستی را درک کند