برنامه ایکس باکس برای ویندوز بازی های رایانه شخصی را در دسترس تر می کند


مایکروسافت به تازگی برنامه ایکس باکس را برای ویندوز در یک به روز رسانی جدید روشن کرده است که تغییرات مفید زیادی را به همراه دارد، در قسمت دسترسی برای شروع، و همچنین با کارت های بازی، فیلتر کردن بهتر برای کتابخانه بازی های شما برای یافتن آنچه می خواهید، و موارد دیگر. .

Windows Central گزارش می دهد که ممکن است به روز شود برای برنامه Xbox بر روی رایانه شخصی اکنون منتشر شده است، تنظیمات دسترسی را مجدداً انجام می دهد تا آنها را بیشتر و به خوبی در دسترس قرار دهد، و همه این گزینه ها را در یک منوی جدید گرد هم می آورد.

منوی دسترسی به برنامه ایکس باکس برای ویندوز

(اعتبار تصویر: مایکروسافت)

در اصل، این به عنوان یک مرکز فروشگاهی عمل می کند که در آن می توانید تنظیمات دسترسی برای برنامه Xbox را انجام دهید – به عنوان مثال، غیرفعال کردن انیمیشن ها یا تصاویر پس زمینه (اینها در واقع دو ویژگی جدید هستند که برای حذف مواردی که ممکن است برای برخی افراد حواس پرتی غیر ضروری باشد طراحی شده اند) . همچنین، این منو میانبرهای مناسبی را برای سایر گزینه های دسترسی (مثلاً برای ویندوز به طور کلی یا نوار بازی ایکس باکس) ارائه می دهد.

تغییر قابل توجه دیگری برای کارت های بازی ارائه شده است که اطلاعات بیشتری را ارائه می دهد. بنابراین اکنون می‌توانید در یک نگاه ببینید که یک بازی چقدر طول می‌کشد (معمولاً)، جزئیات مربوط به قیمت و اطلاعات مربوط به زمانی که عنوان به Game Pass می‌آید (یا در واقع حذف می‌شود).

برنامه Xbox برای فیلترهای ویندوز

(اعتبار تصویر: مایکروسافت)

همچنین گزینه های جدیدی برای فیلتر کردن کتابخانه بازی شما وجود دارد، به عنوان مثال، اگر فقط می خواهید یک راه حل سریع برای سرمایه گذاری بعدی خود در بازی های رایانه شخصی داشته باشید، می توانید به دنبال بازی هایی باشید که می توانید در چند ساعت (زیر پنج) آنها را شکست دهید. همچنین می توان بازی ها را از طریق ویژگی های دسترسی مرتب کرد.

بخوان  ویدیو/ اعتبار مالیاتی بخش خصوصی در دانشگاه‌ها

مایکروسافت تغییراتی را در بخش اجتماعی برای برنامه Xbox نیز اعمال کرده است که به شما امکان می دهد لیست دوستان خود (یا یک چت) را در یک پنجره جداگانه بیرون بیاورید. اگر دو دسکتاپ دارید، می‌توانید یک بازی را به‌صورت تمام‌صفحه در یکی اجرا کنید و موارد اجتماعی‌تان روی دیگری ظاهر شود.

برنامه Xbox برای Windows Social

(اعتبار تصویر: مایکروسافت)

تجزیه و تحلیل: گام های چشمگیر رو به جلو



منبع