برنامه «بی‌نهایت» سرطان برای توسعه

پروفسور چارلز سوانتون از مؤسسه فرانسیس کریک و کالج دانشگاهی لندن می‌گوید: این کار در چنین حادثه‌ای انجام نشد.

به طور خلاصه نتایج این پژوهش نشان داد:

  • سلول‌های بسیار تهاجمی در تومور اولیه آنهایی هستند که در نهایت در سراسر بدن پخش می‌شوند.
  • تومورهایی که سطح بالاتری از هرج و مرج ژنی را نشان می‌دهند، احتمال عود را از عمل جراحی به سایر قسمت‌های بدن افزایش می‌دهند.
  • تجزیه و تحلیل خون برای قطعات DNA تومور به این معنی است که علائم آن را می‌توان تا ۲۰۰ روز قبل از ظاهر شدن در سی‌تی اسکن مشاهده کرد.
  • سلول‌های ماشینی که مواد موجود در DNA را می‌خوانند، می‌توانند در سلول‌های سرطانی تخریب شوند و آنها را تهاجمی‌تر کنند.

وی افزود: فکر نمی کنم که بتوانیم به درمان های جهانی دست پیدا کنیم. اگر می‌خواهیم مهم‌تر را داشته باشیم، باید برای شناخت، تشخیص بیماری زودهنگام و تشخیص زودهنگام عود آن را بررسی کنیم.

پژوهش TracerX این تنوع و چگونگی تغییر آن در طول زمان را در بیماران مبتلا به سرطان ریه، ردیابی کرد و نشان داد که این نتایج در انواع سرطان‌های مختلف می‌شود.

برای این پژوهش از قسمت‌های مختلف سرطان ریه پیش‌رونده بیش از ۴۰۰ بیمار تحت درمان در ۱۳ بیمارستان در بریتانیا، بیوپسی گرفته شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از بی‌بی‌سی، نتایج ردیابی سرطان ریه به مدت 9 سال، را از موضوع هولناکی که در مقابل آن قرار دارند، متعجب کرد. آنها به این نتیجه رسیده‌اند که ما به توسعه بیشتر بر روی نیاز داریم و یک درمان جهانی به این زودی‌ها بعید است.

بخوان  آخرین وصله ویندوز 10 OneDrive را خراب می کند - اما راه حلی در راه است

انتهای پیام



منبع چاقی، سیگار، الکل و رژیم غذایی نامناسب خطر ابتلا به برخی سرطان‌ها را می‌دهد.

پروفسور سوانتون می‌گوید: این موضوع را شگفت‌زده کرد که تومورها چقدر می‌توانند سازگار باشند. نمی‌خواهم در مورد این موضوع خیلی ناامیدکننده صحبت کنم، اما می‌کنم با توجه به احتمالات متقابل نامتناهی که در آن یک تومور می‌تواند ادامه داشته باشد و به تعداد بسیار زیادی از سلول‌ها در یک تومور در آخرالزمان برسد – که آن می‌تواند به چند صد میلیارد فکر کند. برسد – دستیابی به یک واحد درمان برای تمام بیماران مبتلا به این بیماری در مراحل پایانی یک کار مشکل و بزرگ است.

این پژوهش توسط موسسه سرطان بریتانیا انجام شده است، می‌شود که تشخیص زودهنگام سرطان بسیار مهم است. این موضوع تحت عنوان تریسر ایکس (TracerX) عمیق‌ترین تجزیه و تحلیل را از پژوهشی در مورد تغییرات سرطان‌ها و افزایش آن می‌شود، ارائه می‌دهد.

مقابله با در بدن نیز به عنوان راهی برای آبیاری از سرطان دیده می‌شود. دلیل احتمالی احتمالی هوا است که باعث می‌شود خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ را نیز افزایش دهد.

دکتر دیوید کراسبی، قطب جنوب و تشخیص زودهنگام در تحقیقات سرطان انگلستان می‌گوید: نتایج هیجان انگیز از پژوهش TracerX که به دست آمده است، ما را بهبود می‌بخشد که سرطان یک بیماری است که با پیشرفت، پیشرفت می‌یابد، به این معنی که درمان می‌شود. موفق سرطان‌های به مراحل پایانی رسیده‌اند، می‌توانند بسیار مشکل باشند.

این تحلیل و تحلیل در هفت مطالعه در مجلات Nature و Nature Medicine منتشر شده است.

بخوان  ایران و تاجیکستان شرکت دانش بنیان مشترک تاسیس می‌کنند

محققان امیدوارند که این یافته‌ها را در آینده به آنها در پیش‌بینی نحوه توسعه تومور و درمان مناسب آن کمک کنند.

این پژوهش بر روی حیاتی پژوهش‌های بیشتر برای کمک به شناسایی سرطان‌ها در مراحل اولیه توسعه یا حتی بهتر، برای جلوگیری از آن‌ها می‌توان از آن استفاده کرد.

پژوهش در یک تجزیه و تحلیل و تحلیل بی‌سابقه از چگونگی رشد سرطان و شناسایی نامحدود تومورها برای توسعه و بقای پرده برداشتند.

سرطان‌ها در طول زمان تغییر می‌کنند و ایجاد می‌کنند. آنها ثابت و تغییر ناپذیر و می‌توانند تهاجمی‌تر شوند و بهتر از سیستم حفاظت کنند و در سراسر بدن پخش شوند. یک تومور به عنوان یک سلول منفرد و فاسد شروع می شود، اما به ترکیبی از میلیون ها سلول تبدیل می شود که همگی به روش های کمی متفاوت جهش یافته است.