برنامه جدید مایکروسافت 365 سعی خواهد کرد کاری را انجام دهد که برنامه آفیس هرگز نتوانسته باشد

این یک حرکت تجاری هوشمندانه است، مطمئناً هرگونه سردرگمی را که هنوز در مورد آنچه مایکروسافت 365 هست و می‌تواند برای همه نوع کاربران انجام دهد برطرف می‌کند. اینکه آیا این برنامه واقعا راحت تر از پیشنهادات فعلی خواهد بود یا خیر، باید دید.



منبع

مایکروسافت به سرعت هرگونه تصورات نادرست در مورد این تغییر را برطرف کرد و تأیید کرد که مایکروسافت آفیس به عنوان یک محصول مستقل که کاربران می توانند به طور کامل خرید کنند به وجود خود ادامه خواهد داد.

این حرکت بر همه کاربران مایکروسافت 365 در سراسر بسته‌های اشتراک سازمانی، آموزشی و شخصی تأثیر خواهد گذاشت.

ویژگی های جدید مایکروسافت 365

مایکروسافت فاش کرده است که نسخه مبتنی بر ابر خود را مایکروسافت آفیس سوئیت، مایکروسافت 365، به یک برنامه دسکتاپ و موبایل منتقل می شود.

بسیاری از این ویژگی ها بعید به نظر می رسد که پایه و اساس آنها شکسته شود. برای مثال، فید برای توصیه‌های محتوا، و مرکز محتوای من، انواعی از عملکرد هستند که قبلاً به عنوان بخشی از Google Workspace.

یک سیستم برچسب‌گذاری سفارشی نیز برای کاربران تجاری در دسترس قرار گرفته است که به آنها امکان می‌دهد محتوا را به دلخواه خود سازماندهی کنند، در حالی که یک فید جدید محتوا را بر اساس عواملی مانند افرادی که با آنها کار می‌کنند و معمولاً روی چه چیزی با هم کار می‌کنند توصیه می‌کند.

کاربران موجود حتی مجبور نیستند انگشت خود را بلند کنند، زیرا برنامه های Office موجود به طور خودکار به برنامه جدید به روز می شوند و کاربران تنظیمات حساب خود را حفظ می کنند.

بخوان  مجریان مصنوعی در شبکه خبری هوش مصنوعی!
حرکت، اعلام کرد (در برگه جدید باز می شود) در رویداد سالانه Ignite این شرکت، از نوامبر 2022 به پورتال وب Office.com پایان خواهد داد و برنامه های موجود مایکروسافت آفیس روی دسکتاپ و موبایل در ژانویه 2023 حذف خواهند شد.